STEAM problemer
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 26-01-06 20:35

Hej,

Jeg har købt en ny pc og gen-installeret Halflife 2 - så langt, så godt. Men
nu kommer der følgende fejl meddelelse på skærmen når jeg starter pcén:

Steam.exe (main exception): Cannot open blob archive file:
CMultiFieldBlob(mem-mapped file): Failed to open existing file, Win32 Error
32 "The process cannot access the file because it is being used by another
process".

Rent fysisk sker der det, at steam ikonet forsvinde fra menulinien. Når jeg
så dobbeltklikker på steam genvejen på skrivebordet, kommer jeg i
forbindelse med Steam og deres ikon lægger sig ned i menu linien indtil
mskinen genstartes.

Jeg har ikke noget besvær med at spille HalfLife. Jeg har chekket i deres
support (Q&A) men kan ikke finde noget der ligner samme fejl meddelelse. Men
når jeg prøver at logge mig på, passer password ikke. Når jeg så prøver at
få dem til at maile mig mit password, kan de ikke genkende min e-mail
adresse. Begge er noget vrøvl, for jeg har IKKE glemt mit password, og jeg
HAR sendt dem min nye e-mail adresse som også står rigtigt på deres "Account
" side. Jeg har IKKE geninstalleret gamle saves fra den forrige pc, så det
er heller ikke dér fejlen ligger.

Er der noger derude i kulden der har oplevet lignende og/eller nogen forslag
til at afhjælpe problemet?

Mvh
Hans-Henrik

Fra : Dorph

Dato : 27-01-06 15:55

Prøv at gå ind under c:\steam (hvis det er der du har installeret den)
og
slet filen der hedder "ClientRegistry.blob" tror det vil hjælpe dig.
Filen
gendanner sig selv igen når du restarter steam.

Dorph