XBOX 360 <--> PC gameserver?
Fra : Palle Jensen

Dato : 26-01-06 09:00

Hej,

Kan folk med en XBOX 360 hooke op imod en gameserver
således at jeg med min PC kan spille imod dem?

Det må da være muligt? Jeg har gjort det imod folk med PS2.

--
Palle

Fra : Bruno

Dato : 26-01-06 17:41

Palle Jensen wrote:
> Hej,
>
> Kan folk med en XBOX 360 hooke op imod en gameserver
> således at jeg med min PC kan spille imod dem?
>
> Det må da være muligt? Jeg har gjort det imod folk med PS2.

Det kræver nogen laver et spil der understøtter det, men da Microsoft
tjerner penge på deres Live service er det næppe sansynligt de vil lade
nogen lave et spil med den feature.

Mvh

Bruno

Fra : Dan

Dato : 26-01-06 19:49

Hvilke spil var det? Jeg kan forestille mig, at hvis det er FPS så får
konsolspillerne seriøs røvfuld.

Dan

Fra : Palle Jensen

Dato : 26-01-06 20:52

On 26 jan 2006, Dan wrote in dk.spil.computer:

> Hvilke spil var det? Jeg kan forestille mig, at hvis det er FPS
> så får konsolspillerne seriøs røvfuld.

Det var nu Need for Speed. Og min kammersjuj med PS2 fik røvfuld!

Undrer mig nu alligevel over at man ikke har lavet XBOX'en spillene
så man kan spille over imod andre platforme... Især når man kan over
PS2...

Well well. MS's veje er uransagelige..

--
Venlig hilsen / Regards