Age of Empires III eller Civilization 4?
Fra : belial

Dato : 25-01-06 20:27

Jeg står lidt og overvejer køb af én af de to spil. Hvilken af de to nævnte
kan anbefales?

Fra : Torben Nielsen

Dato : 25-01-06 22:26

belial wrote:
> Jeg står lidt og overvejer køb af én af de to spil. Hvilken af de to nævnte
> kan anbefales?

Det kommer vel an på om du foretrækker tur-baseret (Civ 4) eller
real-time (AoE 3)... Selv er jeg mest til Civ 4, som jeg finder
rigtigt godt.

Med venlig hilsen
Torben Nielsen

Fra : Mendoza

Dato : 26-01-06 09:57

belial wrote:
> Jeg står lidt og overvejer køb af én af de to spil. Hvilken af de to
> nævnte kan anbefales?

Ingen af dem.

Mendoza

Fra : Nicolai

Dato : 26-01-06 10:21

> Ingen af dem.

Godt du lever i et frit land - så sparer du de 349,- . . .

Suk for et indlæg...

Fra : belial

Dato : 27-01-06 22:42

> Ingen af dem.

Tak for et yderst konstruktivt svar og indlæg.

Fra : Nicolai

Dato : 26-01-06 10:21

> Jeg står lidt og overvejer køb af én af de to spil. Hvilken af de to nævnte
> kan anbefales?

Civ4 er netop blevet kåret til årets spil.

Personligt er jeg ikke uenig. Det er verdensklasse.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 26-01-06 13:46

Civ 4 er ganske enkelt genialt, så ignorer bare shooterbrains (mendoza)
indlæg
Du kan spille i en uendelighed og stadig opdage nyt og forbedre dit spil og
det bliver aldrig for let

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : belial

Dato : 27-01-06 22:42

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Civ 4 er ganske enkelt genialt, så ignorer bare shooterbrains (mendoza)
> indlæg
> Du kan spille i en uendelighed og stadig opdage nyt og forbedre dit spil
> og det bliver aldrig for let

Super cool - den må jeg prøve så. Tak til alle minus nobrainer Mendoza.

Fra : Mendoza

Dato : 29-01-06 09:48

belial wrote:
> "Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Super cool - den må jeg prøve så. Tak til alle minus nobrainer
> Mendoza.

Tjaaa... I må allesammen meget undskylde... Jeg har begge spillene, og AOE3
har fået markant dårligere gameplay og grafik end toeren, og Civ4 er ganske
enkelt alt for hurtigt gennemført, med en spilletid pr. spil på et par
timer. Civ 3 er hundrede gange bedre....

Nobrain? Tjaa... leg I bare videre på rød stue...

Mendoza

Fra : Nicolai

Dato : 29-01-06 21:16

> [...]
> enkelt alt for hurtigt gennemført, med en spilletid pr. spil på et par
> timer. Civ 3 er hundrede gange bedre....

9x sværhedsgrad og 5x hastigheder med patch 1.52?

> Nobrain? Tjaa... leg I bare videre på rød stue...

Bare du er på blå så skal vi nok klare os.

Fra : Mendoza

Dato : 29-01-06 21:51

Nicolai wrote:

> 9x sværhedsgrad og 5x hastigheder med patch 1.52?

> Bare du er på blå så skal vi nok klare os.

Jeg er leder af pædagogerne... Bare rolig, jeg skal nok passe på jer til
jeres forældre henter jer...

Mendoza