Need for Speed Most Wanted og Rat
Fra : S. Sørensen

Dato : 24-01-06 14:44

Hej gruppe

Jeg har fået Need For Speed Most Wanted i julegave og har langt om længe
taget mig sammen til, at installere det.
Det ser jo rigtigt fedt ud, men desværre ser det ud til, at det ikke er
udpræget glad for mit Microsoft Sidewinder Force Feedback rat. Det er
detected fint under windows, men lige så snart jeg kommer ind i need for
speed er der ingen af knapperne som virker i spillet. Når jeg forsøger, at
køre et spil virker selve rattet, men speeder og knapper er døde.
Jeg kan så køre med min ene hånd på piletasterne og den anden på rattet, men
det er sgu ikke udpræget optimalt.
Jeg har læst lidt rundtomkring og har set, at jeg ikke er den eneste med
problemet. Spørgsmålet er bare... Er der nogen der har en løsning på
problemet?

OS: Win2000 iøvrigt

Mvh
Steinbjørn

Fra : FedeDorit

Dato : 24-01-06 15:23

"S. Sørensen" <steinb@REMOVETOGETAVALIDEMAILworldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:43d62f20$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> Jeg har læst lidt rundtomkring og har set, at jeg ikke er den eneste med
> problemet. Spørgsmålet er bare... Er der nogen der har en løsning på

Først skal du tjekke om det er installeret rigtigt.
Gå ind i Kontrolpanel og vælg Spille enheder.
Test/kalibrer så dit rat så alle funktiner/knapper virker.

I NFSMW skal du ind under Indstilllinger for knapper /taster vælge dit rat
øverst.
Derefter skal du sætte de forskellige funktioner/knapper op så de passer til
dig.

Det burde virke...

Jeg har er Logitech Wingman Formula GP og kan sagtens bruge det.

Fra : Vega

Dato : 24-01-06 17:09

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til dig.
>
> Det burde virke...
>

> Jeg har er Logitech Wingman Formula GP og kan sagtens bruge det.

Jeg har et Thrustmaster Ferrari Force Feedback Wheel, som også virker
upåklageligt.

Mvh. Vega.

Fra : S. Sørensen

Dato : 24-01-06 17:11

"Vega" <vega84@gmail.com> wrote in message

> Jeg har et Thrustmaster Ferrari Force Feedback Wheel, som også virker
> upåklageligt.
>
> Mvh. Vega.

DOH! Jeg havde selvfølgelig lige overset den med, at vælge mit rat øverst..
damned damned damned...

NU Virker det.. og lad mig så komme tilbage og gøre vejen usikre! I kan da
ikke bare holde mig her mod min vilje?!?

Takker

Steinbjørn

Fra : FedeDorit

Dato : 24-01-06 20:48

"S. Sørensen" <steinb@REMOVETOGETAVALIDEMAILworldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:43d65187$0$67259> DOH! Jeg havde selvfølgelig lige overset

Hehe Fejl40 ;)

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-01-06 02:42

FedeDorit skrev den 24-01-2006 20:48:
> "S. Sørensen" <steinb@REMOVETOGETAVALIDEMAILworldonline.dk> skrev i en
> meddelelse news:43d65187$0$67259> DOH! Jeg havde selvfølgelig lige overset
> den med, at vælge mit rat øverst..

> Hehe Fejl40 ;)

Det er nu også de sjoveste. hehehehe

mvh