nu sænkes priserne på spil
Fra : Peter T.

Dato : 24-01-06 09:59

<http://www.computerworld.dk/art/32406?a=block&i=21>

EA sænker priserne med minimum 25% på pc-spil. Så nu kan alle de kritiske
røster om, at de høje spilpriser er årsag til piratkopiering, godt
forstumme. Mon ikke de andre firmaer følger med?

--
Mvh. Peter T.

Fra : Kenneth

Dato : 24-01-06 11:46

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> røster om, at de høje spilpriser er årsag til piratkopiering, godt
> forstumme. Mon ikke de andre firmaer følger med?

Nu får vi at se hvad der sker. Indtil videre er det nogle spil fra sidste
år der er blevet sat ned. Og så er det kun 48 titler ialt, inkl. Xbox,
gamecube og PS2.

Mvh Kenneth

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-01-06 16:55

"Kenneth" wrote

> Nu får vi at se hvad der sker. Indtil videre er det nogle spil fra sidste
> år der er blevet sat ned.

Med 25%?
Det er sgu da et prishop der vil noget

Normalt plejer de at være billigere :)

- Peter

Fra : Kenneth

Dato : 24-01-06 18:30

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Med 25%?
> Det er sgu da et prishop der vil noget
> Normalt plejer de at være billigere :)

Det ved jeg ikke når det kommer til EA.
Jeg plejer at købe når spillene udkommer.

Mvh Kenneth