Lignende spil (Crypt Raider, Aqua Energize~
Fra : Jens Jensen

Dato : 22-01-06 16:21

Hejsa..
Er der nogen der kender lignende spil (Crypt Raider, Aqua Energizer, Acno
Energizer) altså platform eller adventure spil....

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-01-06 17:48

On Sun, 22 Jan 2006 16:21:28 +0100, Jens Jensen wrote:

> Hejsa..
> Er der nogen der kender lignende spil (Crypt Raider, Aqua Energizer, Acno
> Energizer) altså platform eller adventure spil....

Jeg kender ikke de spil du nævner og platform spil og adventure spil tænker
jeg på to forskellige genrer, hvis spillene skal være en blanding af de to
genrer kan jeg ikke hjælpe.

Men hvis du er til platform spil skal du seriøst overveje en spillekonsol
(PS2 eller XBox), jeg har nydt spil som f.eks. Ratchet & Clank på mine
konsoller :)

Jo, der er jo klassikeren Tomb Raider, som vel kan kaldes en blanding af
platform- og adventure-spil. Jeg er ikke sikker på den første udgave af
tombraider kører så fint på et moderne system, men der findes jo
efterfølgere.

--
Now Playing:
DKV Trio - Double Holiday [paused]