raymanm
Fra : Ralph

Dato : 21-01-06 17:31

Min nabo har probs med subj.

Kort fortalt, han kunne ikke installere spillet, og huskede ikke
fejlmeddelelsen, jeg lånte spillet, det kørte fint på min PC, gik tilbage
til naboen, men nu vil installtionen slet ikke starte, CD spinner fint op,
men stopper så igen.

OK så tænkte jeg, den prøver sikkert at starte spillet der ikke er korrekt
installeret, kontrolpanel/tilføj/fjern programmer, der stod det godt nok,
men uden oplysninger (størrelse, inst.dato, etc.) og det blev ikke fjernet
intet skete da jeg trykkede på knappen.

Genstart (hov windows kan ikke lukkes fordi setupUBI kører, afslut nu?) til
orientering udgives raymanm af UBIsoft.

Efter genstart, og prøve det andetdrev, så ind i regedit og slette alt der
hedder noget med rayman, slette c:\programmer\UBISOFT-mappen, men
c:\programmer\ubi soft kan ikke slettes (det kunne førstnævnte godt)

Nu kunne programmet så pludseligt GODT fjernes via kontrolpanel.

Så ville jeg ind i opsætning for at slette en evt. start af UBI-soft, men
jeg har glemt kommandoen
Jeg vil derind hvor man kan se hvilke processer der starter sammen med
windows, på min PC er det f.eks. messenger, octoshape(netradio), norton,
syncmaster (til PDA) osv.

RÅD ØNSKES, TAK.

--
venligst
Ralph

Fra : Michael Friis

Dato : 22-01-06 01:57

> [...]
> Jeg vil derind hvor man kan se hvilke processer der starter sammen med
> windows, på min PC er det f.eks. messenger, octoshape(netradio), norton,

Start computeren i fejlsikkret tilstand (F8), og slet det der skal slettes.

Fra : Janus

Dato : 23-01-06 15:26

Ralph wrote:

> [...]
> Jeg vil derind hvor man kan se hvilke processer der starter sammen med
> windows, på min PC er det f.eks. messenger, octoshape(netradio), norton,

Dumme UBISoft. Den kommando du leder efter, er nok 'msconfig'.

Hej fra Janus

--

(\__/) This is Bunny,
(='.'=) help Bunny gain world domination: