Problemer med spil......
Fra : Kent

Dato : 20-01-06 13:55

.... i forbindelse med Windows SP2?

Dette spørgsmål kan forekomme at være offtopic i denne
gruppe, men jeg spørger her, fordi I spiller meget på
jeres pc, som jeg også selv gør. Derfor synes jeg, det er
relevant at spørge her.

Jeg tænker på at installere SP2, men har hørt, det
skal kunne give mange problemer.

Hvad siger I?

Kent.

Fra : Kenneth

Dato : 20-01-06 14:30

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeres pc, som jeg også selv gør. Derfor synes jeg, det er
> relevant at spørge her.
>
> Jeg tænker på at installere SP2, men har hørt, det

Jeg har ikke haft nogle problemer. Alle spil fungere og med
en fin hastighed.

Mvh Kenneth

Fra : Kent

Dato : 20-01-06 14:50

"Kenneth" <admin.removethis@dwmnet.sytes.removethis.net> skrev i en
meddelelse news:43d0e4ab$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke haft nogle problemer. Alle spil fungere og med
> en fin hastighed.
>
> Mvh Kenneth

Det lyder da umiddelbart godt . Jeg vil bl.a. gerne have opdateret
driveren til mit Soundblaster Audigy 2 lydkort, og den nyeste opdatering
kræver altså Windows SP2.

Vil det sige, at start-problemerne er udryddet? Eller.....??

Hvilke spil, spiller du?

Jeg spiller først og fremmest.

Moddet "True Combat" (gratis) til "Wolfenstein Enemy Territory" (gratis)
Americas Army (gratis)
Battlefield 1942 (1'eren)
Hitman Contracts
...og meget snart, formentlig i morgen, "Silent Hunter III". Dét glæder
jeg mig til!!

Windows SP2 skulle nødigt konflikte med nogle af disse.....

Kommentarer????

Kent.

Fra : Kenneth

Dato : 20-01-06 15:38

> [...]
> kræver altså Windows SP2.
>
> Vil det sige, at start-problemerne er udryddet? Eller.....??

Start problemer?

> Hvilke spil, spiller du?

Lige for tiden står det på Battlefield 2 + addon, Eve Online,
NFS - Most wanted, GTR, GTL, King of the road,
black & white 2, vampires bloodlines, battle for middleearth.

Jeg skifter lidt mellem det hele. Eve er dog det fortrukne

Til tider spiller jeg lidt world of warcraft.

> Jeg spiller først og fremmest.
>
> Moddet "True Combat" (gratis) til "Wolfenstein Enemy Territory" (gratis)

Det har jeg aldrig kørt her på.

> Americas Army (gratis)
> Battlefield 1942 (1'eren)
> Hitman Contracts
> ..og meget snart, formentlig i morgen, "Silent Hunter III". Dét glæder
> jeg mig til!!

De andre virker fint her.

> Windows SP2 skulle nødigt konflikte med nogle af disse.....
>
> Kommentarer????

Jeg tror ikke du får nogle problemer med dem. Ikke pågrund
af SP2, ihvertfald.

Mvh Kenneth

Fra : Kent

Dato : 20-01-06 15:52

"Kenneth" <admin.removethis@dwmnet.sytes.removethis.net> skrev i en
meddelelse news:43d0f4a5$0$200$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>
> Det har jeg aldrig kørt her på.

> De andre virker fint her.

> Jeg tror ikke du får nogle problemer med dem. Ikke pågrund

Ok. Hvilket system har du ellers?

Mit:
2,4 processor
1 gig ram
Nvidia GeForce 6600 GT

Kan du vurdere, om mit system vil kunne køre Battlefield 2 flydende?
Jeg kender godt de anbefalede specifikationer, og dér består mit
system da. Men derfra og så til det kører godt, kan der jo sommetider
godt være et stykke vej.

Kent.

Fra : Kenneth

Dato : 20-01-06 17:07

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> Ok. Hvilket system har du ellers?

P4 3,6 prescott
2GB ram
Asus 6800 gamers edition
Audigy 4 Pro

> Mit:
> 2,4 processor
> 1 gig ram
> Nvidia GeForce 6600 GT
> Kan du vurdere, om mit system vil kunne køre Battlefield 2 flydende?

Det er svært at svare på. Der er forskellige opfattelser af, hvad
flydende er

> Jeg kender godt de anbefalede specifikationer, og dér består mit
> system da. Men derfra og så til det kører godt, kan der jo sommetider
> godt være et stykke vej.

Det kan helt sikkert køre det men hvor mange FPS dit system vil kunne
give afhænger af meget bl.a hvilken opløsning du plejer at bruge.

Men der er garenteret andre her i gruppen som har et lignede system
som kan svare dig på det.

Mvh Kenneth

Fra : Heine Laursen

Dato : 22-01-06 01:53

On Fri, 20 Jan 2006 14:49:47 +0100, Kent wrote:

> Jeg spiller først og fremmest.
>
> Moddet "True Combat" (gratis) til "Wolfenstein Enemy Territory" (gratis)
> Americas Army (gratis)

Jeg spiller også disse titler engang imellem, dog på et Gnu/Linux
Operativ system (nærmere bestemt Gnu/Debian) Der er der ingen problemer

<snip>

> Windows SP2 skulle nødigt konflikte med nogle af disse.....

(heller ikke med SP2 )

Heine Lauresn

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-01-06 15:49

Kent wrote:
> [...]
> jeres pc, som jeg også selv gør. Derfor synes jeg, det er
> relevant at spørge her.
>
> Jeg tænker på at installere SP2, men har hørt, det

Spiller Neverwinter Nights + addons, Pro Evolution Soccer 5, Medal of
Honor: Spearhead, Battlefield 2 + addon og en hel bunke andre og har
aldrig haft problemer.

Fra : preben nielsen

Dato : 20-01-06 18:16

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænker på at installere SP2, men har hørt, det
> skal kunne give mange problemer.

Nå...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 20-01-06 23:19

> Nå...

Mener det var noget få hardware (ikke spil) som ikke kunne køre under SP2?

Mvh

Emil

Fra : Kent

Dato : 20-01-06 23:31

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Mener det var noget få hardware (ikke spil) som ikke kunne køre under SP2?
>
> Mvh
>
> Emil

Der har nu været snak om mange spil og programmer - men, men......
det var tiden lige efter, SP2 blev frigivet. Har bare ikke fulgt med
siden og ville høre, om problemer er blevet løst.

Det lyder det jo så til .

Kent.

Fra : Tony

Dato : 21-01-06 11:02

> [...]
> jeres pc, som jeg også selv gør. Derfor synes jeg, det er
> relevant at spørge her.
>
> Jeg tænker på at installere SP2, men har hørt, det

Med nogle piratcopies, kan det give probs. ellers ikke.

Fra : Kent

Dato : 21-01-06 11:38

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Med nogle piratcopies, kan det give probs. ellers ikke.

Gider du forklare lidt nærmere?

Kent.

Fra : Tony

Dato : 22-01-06 15:33

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Gider du forklare lidt nærmere?
>
> Kent.

Ja for nogle mdr. siden havde jeg en copi liggende på min pc. Da jeg så
install. sp2 ville det slet ikke køre, før jeg igen afinstall. det.
Nu har fjernet spillet og install. sp2, købt spillet og alt er bare iorden

Tony

Fra : Kenneth

Dato : 21-01-06 12:27

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse
> Med nogle piratcopies, kan det give probs. ellers ikke.

Hehe... så kan I lære det!

Mvh Kenneth

Fra : Tony

Dato : 22-01-06 15:36