Sims II
Fra : SB

Dato : 13-01-06 23:18

Min datter har fået dette spil i fødseldagsgave og sad her i aften og skulle
køre den der "lær spillet at kende" bane igennem med hende. Men da vi kom
til man skulle trykke på den der kasse, holde museknappen nede og trække den
på skærmen så ville den bygge 4 vægge til et nyt hus, ja så skete der intet.
har prøvet både med den ene og anden knap, med samme resultat. og det var i
det ternede felt bag postkassen vi forsøgte

nogen logisk forklaring på det? Er det en fejl i spillet eller.....?

Søren

Fra : Jubii

Dato : 14-01-06 10:04

On Fri, 13 Jan 2006 23:17:39 +0100, "SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>det ternede felt bag postkassen vi forsøgte
>
>nogen logisk forklaring på det? Er det en fejl i spillet eller.....?

Så vidt jeg husker skal der være en vis afstand til yderkanterne, her
postkassen. Prøv længere inde på grunden.

Fra : SB

Dato : 14-01-06 17:38

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>
> Så vidt jeg husker skal der være en vis afstand til yderkanterne, her
> postkassen. Prøv længere inde på grunden.

har fundet ud af det - har man en nocd installeret, kan man ikke bygge huse,
siger de kloge
og med to unger på hhv 4 og 8, som begge bruger min computer, synes jeg det
var det mest fornuftige, men sætter jeg den rigtige startfil tilbage og
kører den på DVD drevet, ja så virker det
nu skal jeg så bare have et nyt drev, det der x 4 er ret langsomt til Sims
spillet

/Søren

Fra : René Lønstrup

Dato : 14-01-06 18:25

SB wrote:
> [...]
> tilbage og kører den på DVD drevet, ja så virker det
> nu skal jeg så bare have et nyt drev, det der x 4 er ret langsomt til

Alternativt kan du installere programmet Daemon-tools og bruge en image fil
af Sims 2 skiven (kan findes på http://www.gamecopyworld.com ), hvis du
stadig vil spare på CDen (eller DVDen, afhængig af version). Den har ingen
indflydelse på selve spillet, så der kan stadig bygges huse osv.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Tina

Dato : 22-01-06 09:20

"René Lønstrup" <fornavn @ efternavn . net> skrev i en meddelelse
> [...]
> du stadig vil spare på CDen (eller DVDen, afhængig af version). Den har
> ingen indflydelse på selve spillet, så der kan stadig bygges huse osv.

Vil også anbefale deamon tools det kører bare perfekt of man risikerer ikke
ungerne ødelægger skiverne.

Men vil da lige anbefale dig www.sims2.dk der finder du alt om spillet og
masser af tips råd og vejledning fra folk der spiller isms2 hver dag