Bils spil med splitscreen
Fra : TGH

Dato : 13-01-06 08:11

Hej

er der nogen her i gruppen der kan fortælle mig hvilke bil spil der har
split screen function så man kan sidde to på en computer og køre mod
hinanden?

Hilsen
Tommy

Fra : FedeDorit

Dato : 13-01-06 13:02

"TGH" <someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er der nogen her i gruppen der kan fortælle mig hvilke bil spil der har
> split screen function så man kan sidde to på en computer og køre mod

Hmmm Toca Race Driver 1 eller 2 vil jeg mene..

Fra : Janus

Dato : 13-01-06 17:23

TGH wrote:
> [...]
>
> er der nogen her i gruppen der kan fortælle mig hvilke bil spil der har
> split screen function så man kan sidde to på en computer og køre mod

Mener, at Colin McRae Rally også har denne feature. Ellers ved jeg, at
Out Run har :D Uhh, Amiga-nostalgi...

Hej fra Janus

--

(\__/) This is Bunny,
(='.'=) help Bunny gain world domination:

Fra : Søren Larsen

Dato : 13-01-06 20:44

"Janus" <nospam@nomail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> (\__/) This is Bunny,
> (='.'=) help Bunny gain world domination:
> (")_(") copy and paste him into your signature

Kult spil
IGNITION

Fra : bossy

Dato : 26-01-06 22:57

need for speed hot pursuit , den gl har funtionen