Diablo II
Fra : Jacob W. Nielsen

Dato : 11-01-06 21:07

Hej.

Jeg har netop installeret Diablo II incl Expansion Set´et. Når jeg så vil
åbne spillet genstarter pc´en.

Kan anybody hjælpe mig?

Jacob W. Nielsen
(9500 Hobro)

Fra : Nacrow

Dato : 12-01-06 05:56

kan ikke sige præcis hvad der er i vejen men kan da give dig et råd som
hjalp mig da jeg havde samme problem med wow... jeg støvsugede cpu'en
(køleren) for støv, også virkerede den igen... men du skal ha slukket
pc'eren og taget den ud for at kunne støvsuge det...
pc'ere kan godt finde på at restarte når de blir for varme... jeg skal ikke
kunne sige om det er det som er problemet... men du kan jo prøve i håb om at
der hjælper...

Hilsen inge :)

Fra : Brian Lund

Dato : 12-01-06 12:39

> Hej.
>
> Jeg har netop installeret Diablo II incl Expansion Set´et. Når jeg så vil
> åbne spillet genstarter pc´en.
>
> Kan anybody hjælpe mig?

Har du installeret den nyeste update?

Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 12-01-06 18:43

> Jeg købte den "nye" version D2 der kna køre på XP. Er der en update
> på nettet dertil? Eller hvorledes mener du?

Jeg fristes til at sige "selvfølgelig"! - Spillet er jo efterhånden ret
gammelt, og imø er det et spil der "skal" spilles på nettet, og så
auto-opdaterer den... Det kan du selvfølgelig ikke når den rebooter når du
starter det, jeg synes bare det er sjovt, du har vel haft det installeret
før, men du har aldrig spillet på nettet?

Anyway, update til version 1.11b kan findes på blizzards hjemmeside (...):
http://www.blizzard.com/support/?id=mdt0387p

Brian

Fra : Jacob W. Nielsen

Dato : 12-01-06 22:08

Jeg har fået spillet til at virke, det var en opdatering til mit grafikkort
der ikke fungerede som den skulle. Så efter en geninstallation fungerede
spillet.

Men jeg takker for hjælpen

Jacob W. Nielsen
(9500 Hobro)