Hvordan sender Proshop spil, som pakke ell~
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-01-06 17:47

Hejsa

Nogen der ved hvordan Proshop sender spil, som pakke eller alm brev?
De tager 29,- i forsendelse

Det er sgu første gang jeg har måttet vente så længe på et spil
Skulle være sendt den 3 jan (06)
Det er også første gang jeg har brugt Proshop, såehh

Det er nogle gamecube spil til knægten - Argghh

Nå, de skal jo lære at være tålmodige de teenagere

- Peter

Fra : René Lønstrup

Dato : 09-01-06 18:18

Peter Lykkegaard wrote:
> Nogen der ved hvordan Proshop sender spil, som pakke eller alm brev?

Jeg mener det er som brev, men det er ved at være et par måneder siden jeg
sidst har bestilt spil / film hos dem, så jeg *kan* huske forkert.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Michael Frandsen

Dato : 09-01-06 19:27

som brev men der plejer max at gå 3 dage, send dem en mail, den er nok
forsvundet i posten

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-01-06 19:43

"Michael Frandsen" wrote

> som brev men der plejer max at gå 3 dage, send dem en mail

Jeg har snakket med dem i dag samt sendt dem en pæn mail (tidligere i dag)
De har dog ikke vendt tilbage endnu og det bliver ikke i dag nu
Jeg tager fat i dem i morgen formiddag

> den er nok forsvundet i posten

Det er også min forventning på nuværende tidspunkt
Har dog ikke oplevet dette før - æv :(

btw - tak :)

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-01-06 01:54

"Peter Lykkegaard" wrote

> Det er også min forventning på nuværende tidspunkt
> Har dog ikke oplevet dette før - æv :(

Surt show, pakken er væk

Nåh de er da til at ha med at gøre
Jeg får pengene tilbageført asap da de ikke flere af samme spil på lager

- Peter