Gammelt spil søges
Fra : Uncle Evil@home

Dato : 09-01-06 00:41

Hej,

Jeg talte forleden med min mor om et spil vi engang spillede, da jeg var
knægt og vi var på besøg hos noget familie som havde en -ja, jeg kan sgu
ikke huske hvad de havde stående -en amiga måske? Det er nok omkring
15-20 år siden, og det eneste vi kunne blive enige om at huske omkring
det her spil, udover at min mor syntes det var pisse sjovt, var at vi
omtalte det som "Det med vandrørene" -det er ikke nogen af de her spil
hvor man skal samle vandrør så vandet kan løbe så længe som muligt, det
var noget med at styre en lille mand, som, så vidt jeg husker, hoppede
rundt på nogle vandrør -men hvad formålet var, kan jeg ikke huske.
Jeg ved det er småt med informationer, men hvis det ringer en klokke hos
en eller anden, så giv lige lyd -og bonus spørgsmålet er selvfølgelig om
det kan findes til pc ;v)

Mvh,
Jakob Færch-Jensen

Fra : BuFFerz

Dato : 09-01-06 01:58

Sikkert noget i stil med Pipe Mania
Byg et rørsystem inden 'væsken' begynder at løbe...

Spil det online her
http://flashgames.christianpost.com/flash_play/pipe.htm

Flere links
http://www.abandonia.com/games/630/PipeMania.htm
http://www.hot-shareware.com/games/pipe-fun/
http://s-url.dk/144/

--
Buff
www.Yoo.dk

Fra : Mikael Jensen

Dato : 09-01-06 07:30

-det er ikke nogen af de her spil
hvor man skal samle vandrør så vandet kan løbe så længe som muligt

SVAR- Sikkert noget i stil med Pipe Mania
Byg et rørsystem inden 'væsken' begynder at løbe...

hvad var det du ikke forstod?

Jeg kan til gengæld også huske det, og jeg mindes det var til en commadore
64. håber det indskrænker søgningen.

Mikael

Fra : SonofonoS

Dato : 09-01-06 10:47

Hmm - jeg synes at kunne huske noget med en mand lignende luigi fra
Mario Bros, der gik rundt på rørerne med en hammer. Man skulle så
lå nogle "propper" af rørerne så vandet kunne løbe igennem. Kan
ikke helt huske om det var det eneste spillet gik ud på.

SonofonoS

Fra : MFN

Dato : 09-01-06 12:04

Hejsa

Jeg er fuldstændig overbevist om det er "Pipeline" ..... se
evt. her :
http://www.lemon64.com/index.php?mainurl=http%3A//www.lemon64.com/games/details.php%3FID%3D2550

Efter hvad jeg ved, findes det kun til C64.

mvh
Michael Færgegaard

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 11-01-06 00:18

MFN wrote:
> [...]
> http://www.lemon64.com/index.php?mainurl=http%3A//www.lemon64.com/games/details.php%3FID%3D2550
>
> Efter hvad jeg ved, findes det kun til C64.

Det kunne godt være det -min mor mener dog at mændene var mindre, men
jeg er ikke helt enig med hende, jeg tror sgu vi har en træffer :)

Tak for det :)

/Jakob

Fra : Tina

Dato : 12-01-06 12:47

MFN wrote:
> [...]

Det kunne godt være det -min mor mener dog at mændene var mindre, men
jeg er ikke helt enig med hende, jeg tror sgu vi har en træffer :)

Det kan fåes til pc. Jeg havde det på min win95 i en demo udgave et eller
andet sted fra. Men tvivler på det er lavet til de nyere windows versioner.

Fra : SonofonoS

Dato : 09-01-06 15:01

Det var lige det spil jeg tænkte på - han ligner da luigi lidt...

SonofonoS