BF2 og GamespyArcade
Fra : Keldo

Dato : 08-01-06 19:05

hejsa

er der nogle her der bruger gamespy arcade til at finde servere i BF2? Det
der jo som bekendt er bedst ved GSA er buddylisten, hvor man kan se hvilke
servere sine kamerater piller på. Jeg brugte meget GSA dengang jeg spillede
MOH. Nu kan jeg ikke få GSA til at virke efter hensigten med BF2. Når jeg
joiner en server via GSA, starter spillet op og jeg logger på min acount.
Her efter ender jeg i spillets multiplayer oversigt - jeg kommer ikke
automatisk ind på den server jeg valgte i GSA. Hvad sker der? Virker det hos
jer?

Keldo

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 09-01-06 21:26

Hej Keldo,

> er der nogle her der bruger gamespy arcade til at finde servere i
> BF2?

Det har aldrig virket hos mig og som jeg kan forstå på diverse forums
understøtter BF2 ikke GameArcade eller omvendt - det er tåbeligt, når man nu
kan se GameArcade logo inde i spillet.

Om det på det sidste er kommet til at understøtte hinanden ved jeg ikke.

Prøv evt. www.xfire.com - har også buddy liste.

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : BuFFerz

Dato : 14-01-06 14:44

Hej når man joiner en BF2 server via programmerne staretr den bare in
BF2 op - jeg logger ind.. men den joiner ikke en server...

Hvordan får man den til det ?

/B

Fra : keldo

Dato : 14-01-06 22:30

hvad mener du?

Fra : BuFFerz

Dato : 14-01-06 22:56

keldo skrev:
> hvad mener du?

Hvis jeg prøver på at joine en BF2 server via Game Spy arcade eller
Xfire - så sker følgende:

BF2 starter op
jeg klikker Login
der sker ikke mere..

Den joiner ikke serveren jeg valgte i Xfire / gamespy arcade...

- Er det normalt - eller hvordan får man den til det ?

Fra : Keldo

Dato : 15-01-06 17:29

det er jo lige det....samme fejl får jeg.