The battle for middle-earth?? (DVD)
Fra : Torben Davidsen

Dato : 07-01-06 16:54

Hej alle.
Har lige installeret spillet på 2 pc'ere..
Pc 1 : Ingen problemmer.
Pc 2 : Installerer fint, men når man skal loade spillet kommer jeg kun til
andet billede (programmet svarer ikke) og så lukkes det ned efter ca 30
sek..Jeg har prøvet at ominstallere det 3 gange, det er det samme hvergang..
Jeg har også prøvet diverse nye drivere til mit grafikkort ( 6600 GT ).
Hvad kan der være galt ??
Mvh Torben..

Fra : Torben Davidsen

Dato : 07-01-06 20:52

Jeg har fundet ud af at omgås problemet.. Jeg kopierede hele DVD'en over på
harddisken og vupti så virkede det hele efter en ny installation. Håber
dette indslag kan hjælpe andre i samme situation.
Mvh Torben