Problem harry potter spil
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 14:21

Har købt det nye harry potter spil
flammernes pokal men det vil ikke starte
kommer bare med en for mig intetsigende fejl meddelse
"gol_f.exe har fundet en fejl og afsluttes vi beklager ulejligheden" ??????
den gol_.exe er den fil man klikker på for at starte spillet
for at udelukke fejl ved disken er det afprøvet på 3 andre maskiner
en bærbar hvor det virker og 2 alm pcèr hvor det virker på den ene og ikke
på den anden og kommer med samme fejl meddelse
kører win xp sp2 nyeste driver grafik /lyd
forslag??????

Fra : Bruno

Dato : 07-01-06 17:13

anders wrote:
> [...]
> på den anden og kommer med samme fejl meddelse
> kører win xp sp2 nyeste driver grafik /lyd

Kig på producentens hjemmeside, der er gode chancer for at de har en
liste med kendte fejl.

Ellers må du tænke over hvad forskellen er på maskinerne hvor det og der
hvor det ikke virker.

Mvh

Bruno