BF2: Special Forces våben på ikke special ~
Fra : TexasFlood

Dato : 06-01-06 21:14

Undrer mig lidt...
Spillede Strike at Karkand på Boomtown og samlede så et våben op som viste
sig at være
fra Assault karakteren fra Special Forces udviddelsen (som jeg har).

Men hvordan kan det lade sig gøre at det våben eksistere på en bane som
Strike at Karkand som er
fra den almindelige BF2 ?

Hvordan kan jeg vælge et våben fra SF på de almindelige ikke Special Forces
baner ?

TF

Fra : FedeDorit

Dato : 07-01-06 12:47

"TexasFlood" <stevie@--- nospam ---mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Strike at Karkand som er
> fra den almindelige BF2 ?
>
> Hvordan kan jeg vælge et våben fra SF på de almindelige ikke Special

Man skal have låst op for SF våben for at bruge dem i BF2.

Jeg synes det er træls at f.eks man kan bruge Flashbang i BF2.
SF våben burde kun kunne bruges i SF.
Jeg har ikke planer om at købe SF og så står jeg derved "svagere" mht våben
end andre.
Men det er jo en måde at "tvinge"folk til at købe SF :-/

Fra : Jean Husted

Dato : 07-01-06 20:27

> Men det er jo en måde at "tvinge"folk til at købe SF :-/

Næhhhh når du er tæt på dit næste unlock tager du bare på boomtown, logger
ind med dit navn og password og spiller SF - når dit unlock kommer vælger du
våben. logger af og når du så logger på derhjemme, ja så har du SF våben.

AFM[ENEMY]

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-01-06 20:33

Jean Husted wrote:

> [...]
> våben. logger af og når du så logger på derhjemme, ja så har du SF våben.

Hvordan kan man spille SF hvis man ikke har det? :)

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-01-06 20:49

Mikael Schøler (mik_s@tdcadsl.dk) skrev i
43c0175c$0$15791$14726298@news.sunsite.dk:

> Hvordan kan man spille SF hvis man ikke har det? :)

Det har Boomtown (netcafe)... :)

--
Martin Petersen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-01-06 21:32

Martin Petersen wrote:
> Mikael Schøler (mik_s@tdcadsl.dk) skrev i
> 43c0175c$0$15791$14726298@news.sunsite.dk:

> Det har Boomtown (netcafe)... :)

ah ok.. boomtown for mig er bare en hjemmeside :)