Har i prøvet dette totalt gratis spil??
Fra : Kent

Dato : 05-01-06 18:45

Hej igen (har lige lavet et indlæg)

Skal lige sige, at jeg er langtidssygemeldt for tiden (snittede
senen over i min venstre tommelfinger), så jeg arbejder lidt
med at få tiden til at gå. DET kan være svært.....

NÅ, men har i prøvet dette gratis spil: True Combat:ELITE?
Det skulle være ret flot, har jeg hørt. Bedre end CS.

Jeg er ved at hente det nu.

Se her hvad du skal downloade for at komme igang:
http://truecombat.com/intro.php

Kent.

Fra : BuFFerz

Dato : 06-01-06 18:36

> Det skulle være ret flot, har jeg hørt. Bedre end CS.

nu er cs (1.6) jo heller ik særlig flot

"In order to play TrueCombat:ELITE it is essential you have
Wolfenstein:EnemyTerritory already installed on your computer. "

/B
www.Yoo.dk

Fra : preben nielsen

Dato : 06-01-06 19:19

"BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> skrev i en meddelelse

> "In order to play TrueCombat:ELITE it is essential you have
> Wolfenstein:EnemyTerritory already installed on your computer. "

Ja ? Den er jo også gratis...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 07-01-06 00:21

Okay

det lærte jeg så lige ;)

/B

Fra : Kent

Dato : 06-01-06 22:45

> [...]
>
> "In order to play TrueCombat:ELITE it is essential you have
> Wolfenstein:EnemyTerritory already installed on your computer. "

øøøøh - ja.... det var jeg godt klar over.... og som Preben
her i tråden skriver, så er den også (!) gratis.

Kent.