Half Life 2 - Steam account - og videresal~
Fra : Cifly

Dato : 05-01-06 15:53

Hej NG

Jeg vil sælge mit spil. Men støder nu på et, for mig, fuldstændig håbløst
problem.

Jeg har jo registreret min version for at få adgang til Steam konto og
dermed opdatere spillet. Men nu jeg vil sælge videre erfarer jeg, at kontoen
ikke kan slettes uden at følge en omfangsrig procedure gennem Valves Steam
og supplere med 70 kr. ca. Først herefter kan den nye ejer af spillet,
oprette sin egen konto og dermed få mulighed for at spille.

Er det virkelig sandt, at det er måden at gøre det på? - På den måde bliver
man jo bondefanget i en grad der nærmer sig tyveri, snyd og bedrag.

--
Venlig hilsen www.flygenrings.dk
"Sometimes, when you lose, you win." - What Dreams May Come

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 05-01-06 16:32

On Thu, 5 Jan 2006 15:53:23 +0100, "Cifly"
<flygenring@SLETpostkasse.net> wrote:

> [...]
>
>Er det virkelig sandt, at det er måden at gøre det på? - På den måde bliver
>man jo bondefanget i en grad der nærmer sig tyveri, snyd og bedrag.

tjae jeg har ingen løsning ! jeg har boycuttet det spil så fedt er det
aligevel ikke, der er så meget sikkerhed at folk der har købt det
fortrydder købet og det er verden over jeg vil aldrig råde nogen
til at købe det spil, bare det at ekspedienter i foretningerne ikke
gør opmærksom på det med at man skal have internetadgang er noget
svineri ! jeg tror heller ikke at der kommer flere spil med samme
sikkerhed, så bliver de nemlig slet ikke købt folk gidder ikke det
skodlort som kun er til besvær, der er faktisk ikke så vidt jeg ved ?
kommet spil med samme sikkerhed siden ? quake og doom fungerer bare
perfekt uden internetadgang

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-01-06 17:02

"Punish the deed, not the breed." wrote

> tjae jeg har ingen løsning ! jeg har boycuttet det spil så fedt er det
> aligevel ikke, der er så meget sikkerhed at folk der har købt det
> fortrydder købet og det er verden over

Nogen fortryder det måske

> jeg vil aldrig råde nogen til at købe det spil, bare det at
> ekspedienter i foretningerne ikke gør opmærksom på det med
> at man skal have internetadgang er noget svineri !

Det står på pakken som requirement

> [...]
> sikkerhed, så bliver de nemlig slet ikke købt folk gidder ikke det
> skodlort som kun er til besvær, der er faktisk ikke så vidt jeg ved ?

Der er nok fokuseret for lidt på dem der kun vil spille singleplayer

> quake og doom fungerer bare
> perfekt uden internetadgang

De fleste mmorg fungerer på samme måde som Steam mht opdateringer etc
Om det er godt eller skidt er nok en smagssag :)

Valve har ikke inde i en heldig stime pt - den seneste opdatering af HL2 har
smadret spillet :(
Men det bliver vel fixet på et tidspunkt - hopefully

- Peter

Fra : Cifly

Dato : 05-01-06 17:56

Sur numse. Som jeg kan forstå på jer, er det bare sådan det er og ikke noget
jeg har misforstået. Vi burde få penge for at deltage i det stunt!

Fra : Michael Friis

Dato : 05-01-06 21:14

> [...]
>
> Er det virkelig sandt, at det er måden at gøre det på? - På den måde
> bliver man jo bondefanget i en grad der nærmer sig tyveri, snyd og bedrag.

Du kan da bare sælge din steamkonto.
Oplys køber om brugernavn og adgangskode
Så kan han selv skifte koden, så du ikke længere har adgang til kontoen.