Call of Duty 2 Problemer
Fra : hornsved@post6.tele.~

Dato : 04-01-06 19:53

Hej. ved ikke om det her er stedet, men måske kan i hjælpe mig.

Har for nyligt købt CoD2 og SP virker fint, men kan ikke spille MP.
Når jeg prøver at gå ind i MP melder den fejl og så går den ud af
det.

Har prøvet at opdatere mine drivere til mine ting men det hjælper
ikke.

Tror også at jeg har DirectX 9.0c men er ikke sikker.

PS. Kører det på min bærbare pc, ( HP Pavilion Zd8237EA ) og den
burde gerne opfylde alle kravene.

Kan i hjælpe mig ? MVH. Peter.

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-01-06 20:46

hornsved@post6.tele.dk wrote:
> Har for nyligt købt CoD2 og SP virker fint, men kan ikke spille MP.
> Når jeg prøver at gå ind i MP melder den fejl og så går den ud af
> det.

Hvilken fejl? Nu kan jeg ikke lige huske om man skal indtaste serienummer
ved installation eller når man 1. gang går online? Det kan være lidt
forskelligt fra spil til spil.

> Tror også at jeg har DirectX 9.0c men er ikke sikker.

Det kan du bl.a. checke ved at trykke Start, Kør og derefter skrive dxdiag.
Tryk Enter.

Fra : Hejle

Dato : 04-01-06 22:19

<hornsved@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Kunne du evnt. fortælle hvad fejl den kommer med i MP, skriver den noget i
consolen eller i et vindue ?
Eller hvad med firewall? Blokker den for adgang til nettet ??

Har prøvet at opdatere mine drivere til mine ting men det hjælper
ikke.

Tror også at jeg har DirectX 9.0c men er ikke sikker.

Tror jeg næsten du har.. ellers havde den nok også brokket sig i SP.

PS. Kører det på min bærbare pc, ( HP Pavilion Zd8237EA ) og den
burde gerne opfylde alle kravene.

Jow den skulle nok kunne trække det..

Hilsen
Hej-le.dk

Fra : hornsved@post6.tele.~

Dato : 06-01-06 14:14

cod2mp_exe er fejlen.

Fra : Hejle

Dato : 06-01-06 16:21

> cod2mp_exe er fejlen.

Har du prøvet og kopiere filen fra CD/DVD'en over i mappen igen ?

hEj-lE.dK

Fra : hornsved@post6.tele.~

Dato : 06-01-06 16:41

Ja, men det hjælper ikke.
Kan det måske hjælpe hvis jeg henter en crack ?

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-01-06 10:56

hornsved@post6.tele.dk wrote:
> Ja, men det hjælper ikke.
> Kan det måske hjælpe hvis jeg henter en crack ?

Du kan jo prøve. Har du opdateret til nyeste patch?

Fra : Hejle

Dato : 07-01-06 18:17

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan jo prøve. Har du opdateret til nyeste patch?

Crack hjælper sikkert ingenting da det er til Singleplayer delen .. og er
bare en No-cd .

Patch kunne måske være sagen, da det jo er en P4 med HT du har i din
bærbar..(om ikke andet så hjælper den på dine FPS i spillet.)

http://www.callofduty.com/patch%5Fcod2/

Ellers må du jo prøve og afinstallere det og så prøve forfra igen...

Hejle.

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-01-06 18:35

Hejle wrote:
> Crack hjælper sikkert ingenting da det er til Singleplayer delen ..
> og er bare en No-cd .

Ja, det kan da godt være du har ret. Jeg smider altid en no-cd ind med det
vuns, da jeg ikke gider lege diskjockey. Har ingen anelse om hvorvidt der
ellers spørges efter CD, hvis jeg kun starter MP op.

> Ellers må du jo prøve og afinstallere det og så prøve forfra igen...

Ville jeg også prøve.

Fra : hornsved@post6.tele.~

Dato : 09-01-06 18:35

Har prøvet af geninstallere, men det hjælper ikke.
Prøvede at installere den samme DVD/CD på en anden computer, og der
kørede det fint.