World Of Warcraft - OVERBEVIS MIG :)
Fra : Dopedog

Dato : 03-01-06 20:48

Ja, jeg overvejer at købe WoW, på trods af at det strider imod mine
principper om at betale hver månede for at spille et spil, man allerede har
betalt for én gang.

Men for fanden, jeg hører jo SÅ meget godt om det såeh ... Skal jeg ? Eller
skal jeg ikke ?

Jeg har INTET kreditkort, så det skal foregå med de der pre-paid cards, men
er de generelt til at få i de fleste butikker (her tænker jeg på FONA,
Merlin eller sågar Bilka f.eks.) ?

-Ronnie

Fra : Stefan Jensen

Dato : 03-01-06 21:11

kan også købes ved: bog og idé + Blockbuster

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 21:35

De gør faktisk meget ud af opdatere(der opdateres næsten fast hver onsdag)
og lægge happenings-nye itims-rettelser af bugs-samt helt nye instances ind,
så man får et spil der er i konstant udvikling !

Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-01-06 21:29

Dopedog wrote:
> [...]
> er de generelt til at få i de fleste butikker (her tænker jeg på FONA,

Jeg ser også de der prepaid cards i den lokale EB Games i Rødovre Centrum.

Fra : Dopedog

Dato : 03-01-06 23:18

[SNIP]

Tak for svarene. Umidlbart lyder det jo godt med de pre-paid cards Men
nogen der "hvor længe" diverse butikker vil have dem ? Jo ikke fedt hvis man
om et halvt år skal købe dem over nettet eller noget.

-Ronnie

Fra : Blix

Dato : 04-01-06 17:34

Er du til rolle spil, hvor man selv bestemmer hvor man vil gøre ud af det er
det lige noget for dig.
startede selv som fuldstændig nybegynder i rollespils verdenen da jeg købte
wow da det udkom, men må sige. Det er for fedt, man bruger bare for meget
tid med det spil. Den guild jeg har joinet raider vi 5-6 timer hverdag. og
når vi ikke raider. tja så ganker man jo de sølle horder :P
men spillet tilbyder et forholdvis unikt univers, men tror det der fanger
mig mest er det sammenhold man finder i guilderne når man via fælles indsats
når længere og længere raid instancene. da jo højere lvl man bliver jo mere
bevidst bliver man om sin egen chart og lærer hans finesser. skulle selv
lave 2stk lvl60 før jeg fandt min favorit, men kan simpelthen ikke slippe
spillet igen, da man altid lige skal logge på og tjekke auction house eller
lige hilse på guilden og etc...

Nixy 60mage / guld nordlys @ balnazzar
http://www.nordlysguild.com

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-01-06 15:05

"Blix" <ikke@godt.atvide.dk> wrote in message
> [...]
Det er for fedt, man bruger bare for meget
> tid med det spil. Den guild jeg har joinet raider vi 5-6 timer hverdag. >

Og heldigvis er WOW osse sjovt selvom man bruger betydeligt mindre tid på
det! Man kan sagtens nyde spillet, selvom man måske kun kan bruge 5-10 timer
om ugen. Det er selvfølgelig svært IKKE at bruge mere =)

Mvh. Henrik
Aarrgh, lvl 27 Orc Hunter på Runetotem (som IKKE gider være i en guild, der
skal bestemme hvornår JEG skal spille)

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 09-01-06 14:24

"Henrik Nielsen" <prozac@SPAMmachinery.dk> wrote in message

> [...]
> på det! Man kan sagtens nyde spillet, selvom man måske kun kan bruge
> 5-10 timer om ugen. Det er selvfølgelig svært IKKE at bruge mere =)

Om ikke andet, synes jeg du skal prøve spillet for at finde ud af hvorfor
så mange mennesker finder det værd at smide en hundredelap efter, måned
efter måned. - Der er en god grund til det.

Det er ikke et computerspil. Det er en anden verden.
(Gælder selvfølgelig også om de fleste andre mmorpg, hvoraf nogle endog
er bedre end WoW på forskellige områder)

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /