GTA SA
Fra : M W Nielsen

Dato : 03-01-06 17:42

Hej NG...

Jeg har set på www.gtagaming.com at man kan downloade nye biler.
Mit første spørgsmål er hvordan får jeg bilerne ind i spillet ?
Og så kan jeg se at bilerne er blevet lavet af nogle andre,
det andet spørgsmål er så kan man selv lave nye biler ? og hvis man kan,
hvordan ?

På forhånd tak

/Mads

Fra : Martin Vollert

Dato : 03-01-06 20:03

"M W Nielsen" <madsFJERNXXX@aof-gg.dk> wrote in message
> [...]
> Og så kan jeg se at bilerne er blevet lavet af nogle andre,
> det andet spørgsmål er så kan man selv lave nye biler ? og hvis man kan,

Til dit 1 ? prøv at downloade en bil så er der en readme fil der står
hvordan du installerer bilen.

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : M W Nielsen

Dato : 03-01-06 21:39

> Til dit 1 ? prøv at downloade en bil så er der en readme fil der står
> hvordan du installerer bilen.
>
> --
> Hilsen Martin.
> http://home19.inet.tele.dk/vollert
Hvordan finder jeg så bilen i spillet, byen er jo kæmpe...?

Fra : Martin Vollert

Dato : 04-01-06 06:33

> Hvordan finder jeg så bilen i spillet, byen er jo kæmpe...?

Jamen den køre vel rundt som en af alle de biler der køre i byen ?? tror jeg
og så kan du bare hijacke den når du ser den.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-01-06 10:55

"Martin Vollert" wrote

> Jamen den køre vel rundt som en af alle de biler der køre i byen ?? tror
> jeg og så kan du bare hijacke den når du ser den.

Præcist, men erstatter en af de eksisterende biler
Man kan ikke tilføje flere (nye) biler

- Peter

Fra : M W Nielsen

Dato : 05-01-06 13:11

> Præcist, men erstatter en af de eksisterende biler
> Man kan ikke tilføje flere (nye) biler
>
> - Peter

Okay tak...

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-01-06 10:56

"M W Nielsen" wrote

> [...]
> Og så kan jeg se at bilerne er blevet lavet af nogle andre,
> det andet spørgsmål er så kan man selv lave nye biler ? og hvis man kan,

Prøv at kikke her:
http://www.thegtaplace.com/index.php

- Peter