doom3 på nettet ? er her andre end mig ?
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 02-01-06 14:15

hvis du har erfaringer med at spille doom3 multiplayer på nettet, så
ville jeg meget gerne have et par tips jeg bliver smidt af
serveren først siger den noget med at jeg skal vote ? men jeg ved ikke
helt hvad jeg skal vote på og hvordan ?

Fra : Jubii

Dato : 03-01-06 11:55

On Mon, 02 Jan 2006 14:15:09 +0100, "Punish the deed, not the breed."
<nobody@home.com> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>ville jeg meget gerne have et par tips jeg bliver smidt af
>serveren først siger den noget med at jeg skal vote ? men jeg ved ikke

Du skal normalt holde øje med snakken i spillet og se de forslag der kommer frem
om f.eks. at skifte bane e.lign. og vide hvilken knap der skal trykkes på for at
stemme ja eller nej til f.eks. at skifte bane.

Jeg deltager aldrig i afstemninger i f.eks. COD eller CODUO og bliver ikke smidt
ud af den grund.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 05-01-06 16:26

On Tue, 03 Jan 2006 11:55:14 +0100, Jubii <gruntsaver@jubii.dk> wrote:

> [...]
>stemme ja eller nej til f.eks. at skifte bane.
>
>Jeg deltager aldrig i afstemninger i f.eks. COD eller CODUO og bliver ikke smidt

hmm jeg kan ikke holde øje med andet end spillet det går jo ret stærkt
og jeg syntes ikke selv at jeg er dårlig men der er nu nogle hajer til
at spille derinde og så at læse samtidig hmm så har jeg næsten
opgivet, måske jeg skulle prøve en anden server. findes der sådanne
spilservere som er danske eller ved man slet ikke hvem der står bag en
server ? måske et sted man kunne få lidt opstartshjælp ?

Fra : Jubii

Dato : 06-01-06 11:57

On Thu, 05 Jan 2006 16:26:05 +0100, "Punish the deed, not the breed."
<nobody@home.com> wrote:
in dk.spil.computer

> [...]
>spilservere som er danske eller ved man slet ikke hvem der står bag en
>server ? måske et sted man kunne få lidt opstartshjælp ?

Ja, find en server der ikke tillader voting eller undlader at smide dig ud hvis
du ikke deltager.

http://www.arin.net/whois/

Kan liste hvem/hvad der ligger bag en IP adresse.
Og så vidt jeg husker er IP adressen angivet før man joiner i doom3 mp.