Før aften spil battlefield 2
Fra : MuLLe

Dato : 31-12-05 16:55

Hejsa NG.

Jeg ville lige ha' et spil før aftenens begivenheden.
Men jeg kan ikke logge på, med min online konto.
Det skriver server fejl, eller at jeg bliver smidt at serveren.
Det er altså der hvor jeg logger på med min konto.

Ville bare lige høre om det kun er mig eller det er andre også.
har ikke haft problemer tidligere i dag.

MvH Morten

Fra : Casper R

Dato : 31-12-05 16:59

> [...]
> Ville bare lige høre om det kun er mig eller det er andre også.
> har ikke haft problemer tidligere i dag.

Jeg har også haft problemer med at blive smidt af idag. "Database error"
--

/CasperR
/89' RST

Fra : MuLLe

Dato : 31-12-05 17:14

"Casper R" wrote
> Jeg har også haft problemer med at blive smidt af idag. "Database error"
Nå okay, så er det ikke bare mig.
Det er fordi at jeg har installeret, bf2_map_pack1 og 2.
Så jeg troede at det kunne være det.

Men det kunne selvfølgelig også være lige meget.
For hver gang jeg prøver at starte et nyt map, så går den kold og hopper ud
på skrivbordet.
Hvis i ved hvad man kan gøre for at få dem til at køre, så la' mig høre fra
jer.

MvH Morten