Battlefield 2 virker ikke.
Fra : Colzen

Dato : 31-12-05 15:02

Hej NG

En kammerat og jeg har lige købt BF2, men på hans pc virker det ikke. Når
han starter det op får han sort skærm i nogle sekunder og lander derefter på
skrivebordet igen.
Han kører med de nyeste drivere til det hele, men har også prøvet andre
drivere uden held.
Hans grafikkort er en TI4200 og jeg har lidt på fornemmelsen at det er der
den er gal. Kan det være at det er for gammelt til at kunne køre det, da det
ikke understøtter DirectX 9?

Jeg har et GF6600 og har ingen problemer.

Godt nytår til alle

Mvh
Colzen

Fra : Anders Ecklon

Dato : 31-12-05 15:40

> Hans grafikkort er en TI4200 og jeg har lidt på fornemmelsen at det er der
> den er gal. Kan det være at det er for gammelt til at kunne køre det, da det
> ikke understøtter DirectX 9?

Ja battlefield 2 understøtter ikke Ti4200 eller rettere sagt, kortet
skal være directx 9 kompatibelt (shader 1.3).

Mvh Anders E