Årets Spil 2005?
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-12-05 20:09

Hvad var efter jeres mening årets spil i 2005?

Jeg har selv mest købt gamle spil (Warcraft III, KOTOR)

Men jeg har dog tilbragt en del tid med Guild Wars som jeg kårer til mit
"Årets spil". Og så var der et par måneder i det forløbne år hvor jeg var
uden net og der reddede Dungeon Siege II mig så den må få andenpladsen.

Fra : cc

Dato : 29-12-05 20:32

Helt sikkert Call of duty 2 og Need for speed most wanted !!

Fra : Hagar

Dato : 29-12-05 22:33

"cc" <clauschristiansen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Helt sikkert Call of duty 2 og Need for speed most wanted !!
> "Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg er med på noget af dit, jeg vil så skifte call of duty ud med Act of War

Hagar

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 29-12-05 21:56

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad var efter jeres mening årets spil i 2005?

Årets spil 2003, 2004 og 2005:

Eve online

/Kenneth Iversen

Fra : John Lund

Dato : 29-12-05 22:19

Pro Evolution Soccer 4 med en mod med opdaterede ligaer.

DVD'en har ligget i drevet på min PC hele året. 1-4 kampe om dagen.

Kanonspil. Kunne dog ønske lidt bedre onlinemodul.

Mvh

John Lund

Fra : Mark Jensen

Dato : 31-12-05 17:09

On Thu, 29 Dec 2005 22:19:25 +0100, "John Lund"
<jol(haderspam)@privat.dk> wrote:

>Pro Evolution Soccer 4 med en mod med opdaterede ligaer.
>
>DVD'en har ligget i drevet på min PC hele året. 1-4 kampe om dagen.
>
>Kanonspil. Kunne dog ønske lidt bedre onlinemodul.

det fik man så i PES5, som imo er klart årets stærkeste sportsspil

Fra : Mikael Schøler

Dato : 01-01-06 19:46

Mark Jensen wrote:

> det fik man så i PES5, som imo er klart årets stærkeste sportsspil
mnjaaa.. Football Manager 2006 er mit valg som årets spil.. :)

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-05 22:42

> Hvad var efter jeres mening årets spil i 2005?

Det kan ikke være andet end HalfLife 2.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : BuFFerz

Dato : 30-12-05 00:13

> Det kan ikke være andet end HalfLife 2.

Samme her!

Fra : Michael Friis

Dato : 30-12-05 03:57

> Det kan ikke være andet end HalfLife 2.

HalfLife 2 er fra 2004

Fra : BuFFerz

Dato : 30-12-05 12:24

> HalfLife 2 er fra 2004

Ja tiden går - tilgengæld synes jeg ikker der er kommet nogle spil i
2005 der slår HL2 ...derfor fortsat mit ynglingsspil.

Men et serriøst bud then: BattleField 2

Fra : Michael Friis

Dato : 30-12-05 16:01

> Ja tiden går - tilgengæld synes jeg ikker der er kommet nogle spil i 2005
> der slår HL2 ...derfor fortsat mit ynglingsspil.

Enig. HL2 er genialt...

Fra : Lars

Dato : 30-12-05 17:31

Michael Friis skrev i en meddelelse

> Enig. HL2 er genialt...

Synes slet ikke det er/var så genialt. Dele af spillet var da godt (hvem
sagde GG), mens andre dele, herunder især slutningen, er/var katastrofal.
Hvad med COOP? Kan man stadig ikke gennemføre spillet i COOP? Da jeg
spillede det igennem, kunne man i hvert fald ikke, selvom det faktisk kunne
have været genialt!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-12-05 12:46

"Lars" wrote

> Hvad med COOP? Kan man stadig ikke gennemføre spillet i COOP?

Du kan prøve den her
http://www.rawmeat.be/timcoop/

Sven Co-op 2 er sat på hold pga opdateringer i Source SDK
http://www.svencoop.com/

- Peter

Fra : Laziter [9440]

Dato : 29-12-05 22:54

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad var efter jeres mening årets spil i 2005?

Jeg har været total retro i år og derfor har mit favoritspil været Warblade
http://www.warblade.as/index.asp

Selvom jeg har gennemført spillet mere end 6 gange i samme omgang så synes
jeg stadig at spillet er fedt.
Det var så mit bud på Årets Spil 2005

Mvh
Benjamin

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 30-12-05 03:04

> [...]
> "Årets spil". Og så var der et par måneder i det forløbne år hvor jeg var
> uden net og der reddede Dungeon Siege II mig så den må få andenpladsen.

Lyder måske lidt kedeligt, men Tiger Woods PGA Tour 2005 har jeg spillet en
hel del, specielt online. NFS Most Wanted er også et hit

/Ole

Fra : Lars

Dato : 30-12-05 11:20

Thomas Jespersen skrev i en meddelelse
> Hvad var efter jeres mening årets spil i 2005?

Serious Sam 2

"KLLEEERRRSSSSSSS COME OUT AND PLAY"....skreget af Sam, mens han bankede
knogle rester af Kleers mod hinanden...

Fra : Frandsen

Dato : 30-12-05 11:25

> [...]
> "Årets spil". Og så var der et par måneder i det forløbne år hvor jeg var
> uden net og der reddede Dungeon Siege II mig så den må få andenpladsen.

På min computer er det Everquest 2.

Fra : JYH

Dato : 30-12-05 12:15

Thomas Jespersen wrote:
> Hvad var efter jeres mening årets spil i 2005?

Uden tvivl Civilization 4.

Fra : keldo

Dato : 30-12-05 12:59

!!!Battlefield 2!!!

Fra : Jakob

Dato : 30-12-05 16:25

In article <43b520fc$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
keldo@hotmail.com says...
> !!!Battlefield 2!!!

De må da havd diskvallificeret sig selv pga den ynkelige kode og
rystende ringe opdateringer.

Forfærdeligt spil, men hvor er gameplaet fedt :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 30-12-05 23:17

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> rystende ringe opdateringer.
>
> Forfærdeligt spil, men hvor er gameplaet fedt :0)

Netop!! Til trods for alle de ringe tekniske ting er det stadig et rigtigt
godt spil. Det siger jo en hel del om gameplayet

mvh Frank

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 30-12-05 13:27

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message
> Hvad var efter jeres mening årets spil i 2005?

Det kan jo nok ikke være andet end
World of Warcraft =)
Har ihvertfald stjålet en stor del af mit liv i det forgangne år. Og jo -
den europæiske version udkom først i 2005 ;)

Mvh. Henrik

Fra : Pipeline

Dato : 30-12-05 14:04

GTA: San Andreas er mit bud. Jeg giver det samtidigt titlen som bedste spil
nogensinde

Min søns bud er WOW III.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-12-05 14:20

On Fri, 30 Dec 2005 14:04:22 +0100, Pipeline wrote:

> Min søns bud er WOW III.

3! Jeg har ikke fulgt nok med tror jeg :)

(hvis WOW altså betyder "World of Warcraft")

Fra : Pipeline

Dato : 30-12-05 22:07

> 3! Jeg har ikke fulgt nok med tror jeg :)
>
> (hvis WOW altså betyder "World of Warcraft")

Det gør det!
Jeg syntes at der stod III på coveret, men du har ret, det gør der ikke

Fra : Vega

Dato : 30-12-05 15:07

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad var efter jeres mening årets spil i 2005?

1. F.E.A.R
2. Call Of Duty 2
3. NFS: Most Wanted

Mvh. Vega.

Fra : Silver

Dato : 30-12-05 23:52

> 1. F.E.A.R
> 2. Call Of Duty 2
> 3. NFS: Most Wanted

SLAM!! vi har præcis samme smag, dog syntes jeg næsten at F.E.A.R og CoD2
skulle dele 1. pladsen.

Mvh
Silver.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-12-05 12:48

"Silver" wrote

> SLAM!! vi har præcis samme smag, dog syntes jeg næsten at F.E.A.R og CoD2
> skulle dele 1. pladsen.

Hmm CoD2 er jo ret kort såehh
Replay value er rimelig ok

- Peter

Fra : Arcana Dragon

Dato : 30-12-05 21:38

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in news:z8n164hqaog9
$.13gpcq99hfa72.dlg@40tude.net:

> Hvad var efter jeres mening årets spil i 2005?

Ultima 7!

--
Arcana Dragon of the -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Zapper

Dato : 31-12-05 02:33

F.E.A.R
Call Of Duty 2
Brothers In Arms - Earned In Blood

mvh
Henrik

Fra : JYH

Dato : 31-12-05 14:12

Arcana Dragon wrote:

> Ultima 7!

Er der lavet en 2005 win XP udgave af det?
I så fald, hvor har du fået fat i det?

Fra : GB

Dato : 01-01-06 06:27

"JYH" <jyh@no.spam> wrote in news:43b68369$0$2108
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Er der lavet en 2005 win XP udgave af det?

Nej!

> I så fald, hvor har du fået fat i det?

http://exult.sourceforge.net/
-men du skal selvfølgelig stadig eje det originale spil!

GB

Fra : belial

Dato : 01-01-06 14:39

GTA: San Andreas - uden tvivl!