Hjælp-Er der virkelig ingen der har en ide~
Fra : Bøv

Dato : 28-12-05 16:02

Hej Gruppe

Har et problem med mit internet , men kun !! når jeg har gang i et spil Age
Of Empire på Microsofts gaming zone.
Der sker det at min forbindelse kortvarigt går ned og jeg får så lidt efter
fejlmedelelsen" Your connection is teminated ", det sker kun når jeg er inde
i et spil.
Hvad er det lige der sker.??
Problemet opstod først efter jeg fik en ny Netgearrouter.
Jeg har forsøgt at hente hjælp på zonens egen hjælpeside, uden held, der
står bl.a flg.:
To resolve this issue, please follow the instructions below.

Disable automatic-disconnect settings in your Web browser

This problem can occur if your modem or Internet connection settings
are configured to disconnect your computer from the Internet when your
connection is idle for a certain length of time.

While you play a game on MSN Games, your modem or Web browser may not
monitor game-related network activity when it attempts to determine if your
connection is idle. For help disabling these settings, click:

Do it! -- Do it! Disable the "Disconnect a call if idle" option on your
modem or Internet connection settings.

Håber dette er det rigtige forum.

Mvh.Jan

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 30-12-05 12:00

Bøv wrote:

> Håber dette er det rigtige forum.
>

> Mvh.Jan

Prøv dk.edb.internet, det kan være du har mere held der..
Mvh. Jakob Færch-Jensen