GTA SA - Skærmopdatering ændres
Fra : Cks

Dato : 28-12-05 13:47

Hej i gruppen.

Jeg sidder og roder med en maskine med et Geeforce 6600 GT. Det spil som
hovedsagligt skal køres fra den pt er GTA SA, men jeg har problemer med at
få skærmopdaterings-hastigheden til at være 100 Hz. i netop dette spil. Har
prøvet flere ver. af både forceware og omega, men opdateringshastigheden i
spillet er kun enten 60 eller 75 Hz. Har tilsidesat
standard-opdateringshastigheder i driveropsætningen og sat den til 100 Hz.
ved alle afprøvet drivere. Alle andre spil kører np. Åh ja, jeg kører 1280 x
1024 100 Hz på desktoppen og i alle spil.
Nu er jeg ret vant til ATI og der er ingen problmer...
Er der et bette tool som kan hjælpe her?

Mvh.
Cks

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-12-05 15:32

"Cks" <ckjels@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu er jeg ret vant til ATI og der er ingen problmer...

Er ATI's drivere andet end problemer ? :)

> Er der et bette tool som kan hjælpe her?

Hent "forceware coolbits", det er blot en .reg fil, som åbner for et par
faner mere i kontrolpanelet. Deriblandt en "ændring af opdaterings
hastighed. Måske det kan gøre tricket.

Fra : Cks

Dato : 28-12-05 16:19

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hent "forceware coolbits", det er blot en .reg fil, som åbner for et par
> faner mere i kontrolpanelet. Deriblandt en "ændring af opdaterings

Takker meget... nu spiller det med nyeste Forceware :)

Cks

Fra : Cks

Dato : 28-12-05 15:37

> [...]
> 1024 100 Hz på desktoppen og i alle spil.
> Nu er jeg ret vant til ATI og der er ingen problmer...
> Er der et bette tool som kan hjælpe her?

Undskyld rettelse... Omega drivernes opsætning til ændringer af opdat.
hastighed virker.
Er der et ligende tool til de org. Forceware drivere, eftersom det ikke
lader til at være en del af dem?

Mvh.
Cks