MOHAA servere
Fra : Hagar

Dato : 28-12-05 09:20

Hej i gruppen

Jeg sidder og spiller en del MOHAA, og til det bruger jeg så "BT" og ikke
"SH". Her forleden var jeg inde på en server og spille i nogen tid, så fik
jeg lige med et en kick og ban i 3 dage. Jeg har så været inde i dag, dog
med "SH" for at finde ud af hvorfor, og jeg fik at vide at det var fordi jeg
brugte det forkerte spil. Er der virkelig forskel på de to spil når man
spiller online ? Det skal dog siges at der er ikke andre der har smidt mig
af, med mindre jeg har slået for mange ihjel af dem der har serveren

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 29-12-05 11:11

On Wed, 28 Dec 2005 09:19:34 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>spiller online ? Det skal dog siges at der er ikke andre der har smidt mig
>af, med mindre jeg har slået for mange ihjel af dem der har serveren

Der er forskel på BT og SH, men det bør ikke betyde noget for hvis jeg
husker ret så er der flere baner i BT, der imod kan du måske have
brugt et banned navn eller ord i dit navn der er forbudt osv, det kan
også være serveren er DMW beskyttet og så ryger du af hvis du ikke har
DMW client, og det har du ikke for den virker kun med SH, DMW 3 er
skulle være på vej, men ved ikke om den vil virke med BT.

Du kan også bare have været uheldig at genere en Admin af uvisse
årsager og så blevet banned, er du i klan.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Hagar

Dato : 29-12-05 12:34

> [...]
>
> Du kan også bare have været uheldig at genere en Admin af uvisse
> årsager og så blevet banned, er du i klan.

Det er meget simplere end det, for første gang jeg var på serveren, så
spillede jeg gennem 3 maps, og uden at prale, lå jeg øverst på listen i hver
bane, og så er der nok nogen der har skullet undersøge mig for snyd, og da
de ikke kunne finde noget, så brugte de vel bare som undskyldning, at jeg
brugte BT, jeg ved det ikke, men et gæt. Et par timere senere, så gik jeg på
samme server, og her fik jeg kun en bane med før de opdagede mig, og siden
da, er jeg blevet smidt ud og banned for nogle timer hver gang
Det skal siges at jeg var inde med SH og banke dem forleden, og så var den
jo ikke så god, for nu kunne de jo ikke smide mig af på grund af BT.
Jeg tror ganske enkelt at de følte sig udmyget over at der kommer sådan en
fredsforstyrrer in på deres server ROFL

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 31-12-05 19:16

On Thu, 29 Dec 2005 12:34:00 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com> w
> [...]
>jo ikke så god, for nu kunne de jo ikke smide mig af på grund af BT.
>Jeg tror ganske enkelt at de følte sig udmyget over at der kommer sådan en

Tja, man oplever meget af og til, men du er da velkomme på vores
server og banke os lidt hvis du vil, her er server ip.

81.7.176.131:27400

Ses derinde Hagar....
---
Brøndby