fly simulator
Fra : Jesper G

Dato : 26-12-05 19:14

hej

jeg vil igang med at spille noget flysimulator og mangler lige et par gode
råd om hvilket spil jeg bør gå igang med

det skal ikke være alt for kompliceret, men stadig med lidt udfordringer

nogle ideer
jesper

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-12-05 21:56

"Jesper G" <pimpf@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> råd om hvilket spil jeg bør gå igang med
>
> det skal ikke være alt for kompliceret, men stadig med lidt udfordringer

Der er et overraskende begrænset udvalg af seriøse simulatorer, et lille
resume:

Micr0softs flightsimulator, ikke just pæn eller hurtig grafik men nok den
som dækker det teoretiske bedst.
..
X-plane -min favorit. Eksperimentielt til fingerspidserne, men aligevel nem
og gå til. Demo her:
www.x-plane.com

Falcon4, en gammel sag som via service packs og opdateringer lever endnu.
Ikke helt nem at gå til, og kan være svær at opdrive.

http://lo-mac.com/ . Den nyeste på stammen, og den med flotteste grafik og
mest action, stadigvæk med et højt realisme niveau. Der findes også en demo
af den.

Jeg ville prøve at hente de 2 demoer og bruge en aften på hver, og se om det
fænger.

Der findes en gruppe der udelukkende omhandler simulatorer, nemlig
dk.spil.computer.flysimulator , jeg sætter xfut dertil så svar havner i der.

Fra : Jørn Jørgensen

Dato : 19-01-06 17:24

> [...]
> råd om hvilket spil jeg bør gå igang med
>
> det skal ikke være alt for kompliceret, men stadig med lidt udfordringer

Hej Jesper
Microsofts flightsimulator 2004 er klart den bedste
Den er på 4 skiver.
Jeg købte den på tilbud til 150 kr.
MVH
Jørn
Jørn

Fra : Jubii

Dato : 20-01-06 05:56

On Thu, 19 Jan 2006 17:23:50 +0100, "Jørn Jørgensen" <test.mail@dk> wrote:
in dk.spil.computer

>"Jesper G" <pimpf@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Hej Jesper
>Microsofts flightsimulator 2004 er klart den bedste
> [...]
hm, forstod du ikke den med at der findes en speciel gruppe til flysim?
Og hvorfor anbefale et så gammelt spil, hvor en ny version er på trapperne,
hvilket du ville have vidst hvis du kikkede i den rigtige gruppe.