RAS Dialup Problem (HJÆÆÆÆLP) :)
Fra : El Diablo

Dato : 13-06-01 01:17

Hej Gruppe.

Jeg koder for tiden på et project som inkludere RAS Dialing fra stort set
alle Winblows platforme.

Jeg har fundet en masse fede ocx'ere der kan klare opgaven (Nogle bedere end
andre)

Mit problem er, at jeg sætter et nyt telefon nummer, et nyt bruger navn, og
nyt password .. men nåj jeg så lægger forbindelsen på igen, en min normale
ISP Dialup fucket op ! .. Den har "Overskrevet" mit brugernavn, og slettet
passwordet ..

Er der nogle af jer der har et "fix" for det problem ? .. Evt en OCX der kan
diale UDEN at pille i ens normale dialup forbindelser ??

Jeg har prøvet:
RASControll OCX (Den er User/Pass read-only i, så den kunne ikke bruges)
EasyDial OCX ( Den er fed nok .. kan det jeg skal .. men fucker ens ISP)
VFRas OCX (Kan det jeg skal .. men fucker ens ISP)

Og et par mere.

Min "Dial" kode er:

With EasyDial1
.UserName = Dialin_User