Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Firmware 2.0.3 til Canon 20D?
Fra : John Sahl

Dato : 26-01-06 02:57

Hejsa,

Vil gerne lige høre fra andre som har erfaring med hensyn til, at
opgradere til nyeste firmware i et 20D.

Er der nogen ulemper ved 2.0.3?

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 26-01-06 07:57

Jeg har ikke stødt på nogen

Fra : Hans Kruse

Dato : 26-01-06 10:45

> [...]
> Hejsa,
>
> Vil gerne lige høre fra andre som har erfaring med hensyn til, at

Har kørt med den siden den blev frigivet og har ikke haft problemer. Der har
jeg aldrig haft på de kameraer, jeg har haft 10D, 20D, 350D.

--
Kind Regards/Med venlig hilsen,
Hans Kruse

Fra : condrup.net

Dato : 26-01-06 11:04

> [...]
> Hejsa,
>
> Vil gerne lige høre fra andre som har erfaring med hensyn til, at

Der er aldrig nogle "ulemper" ved en firmware... *rolleyes* Ved ikke hvor du
har den slags fra, men en firmware er en rettelse/opdatering af dit kamera..
Gad vide om min nyeste firmware var en ulempe, at den gjorde LCD skærmen
mere lys... hmm..?

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 26-01-06 12:25

> [...]
> du har den slags fra, men en firmware er en rettelse/opdatering af dit
> kamera.. Gad vide om min nyeste firmware var en ulempe, at den gjorde LCD

Nu skal man aldrig sige aldrig inden for elektronik. Jeg har da prøvet at
opgradere firmwaren på en DVD brænder, og det var ingen fordel. Den kunne
ikke det samme efter opgraderingen, og nej der gik ikke noget galt i selve
processen.

Fra : John Sahl

Dato : 26-01-06 12:55

condrup.net wrote:
> [...]
> hvor du har den slags fra, men en firmware er en rettelse/opdatering
> af dit kamera.. Gad vide om min nyeste firmware var en ulempe, at den

Jeg faldt bare over et sted på nettet som beskrev at der måske var fejl
i 2.0.3 så folk gerne ville smide 2.0.2 ind i stedet for, men da jeg
ikke kunne finde mere om det, spurgte jeg jo her inde ved jer guru'er

Jeg ved godt hvad en firmware er forresten.

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 26-01-06 17:16

"condrup.net" <contactREMOVECAPS@condrup.net> wrote in message

> [...]
kamera..
> Gad vide om min nyeste firmware var en ulempe, at den gjorde LCD skærmen

Den første eller en af de første firmware opdateringer til 20D havde den
ulempe for nogle brugere at deres kamera ikke længere virkede og at kameraet
skulle sendes til reparation

/Flemming

Fra : Mogens Hansen

Dato : 26-01-06 19:44

"condrup.net" <contactREMOVECAPS@condrup.net> wrote in message

[8<8<8<]
> Der er aldrig nogle "ulemper" ved en firmware... *rolleyes* Ved ikke hvor
> du har den slags fra,

Et bud kunne (se specifikt kommentaren til V1.2.3):

http://www.canon.co.jp/Imaging/eos1dm2/eos1dmk2_firmware-e.html

eller
http://www.dpreview.com/news/0410/04100701canon_eos20dfw105.asp
http://www.dpreview.com/news/0506/05062301canon_1dsmiifw123113.asp

Naturligvis er der mulighed for at der introduceres nye fejl ved firmware
opdatering.

Venlig hilsen

Mogens hansen