Hvor køber jeg grundmaling og voks (flyden~
Fra : Torben

Dato : 26-01-06 16:31

Hej
Jeg er ny i gruppen og har fået min første brugte bil.

Der er et par steder under bilen hvor der er stenslag ind til metallet og
lidt rust i bunden af den ene dør.

Jeg har fået at vide jeg skal slibe det rent, give det grundmaling og
derefter voks, men da det ikke er synlige steder behøves jeg ikke at male
det.

Men hvor køber jeg :

grundmaling
voks (Jeg går fra det ikke er alm. bilvoks men noget specialt til
undervogn.)

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-01-06 08:44

Torben wrote:
> Men hvor køber jeg :
>
> grundmaling
> voks (Jeg går fra det ikke er alm. bilvoks men noget specialt til
> undervogn.)

Nu skriver du jo ikke hvor du bor, men check Mekonomen - de har hvad du
skal bruge. I stedet for voks ville jeg nok vælge "sort gummihud" på
spray, eller en tyk undervognsbeskyttelse alt efter stedet.

--
vh
Torben