Søges: Børsteløs bilvask i eller
Fra : Lars Jensen

Dato : 24-01-06 23:31

Hej alle

Møjvejr vi har for tiden - eller, vejret er fint nok, men alt den
skraben sne og smiden salt med store maskiner, medfører jo at ens bil
bliver "møjbelortet" på kort tid.

Da bilen jo er blevet monteret med alskens ekstra plastudstyr, som kan
finde på at sidde fast i en børste i vaskehallen, søger jeg en vaskehal
som ikke benytter bøster, men tryk i stedet.

Findes en sådan i nærheden af Horsens, eller skal jeg tage chancen, med
fingeren på den store røde nødafbryder hos Statoil!?

På forhånd tak!

Lars B

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 25-01-06 10:10

Hej Lars

Mener faktisk at Metax på vejlevej har en. Nu bor jeg godt nok ikke i
Horsens mere, men synes at kunne huske at de har det.

Fra : Brian

Dato : 25-01-06 20:59

Jakob Skovgaard wrote:

> Mener faktisk at Metax på vejlevej har en. Nu bor jeg godt nok ikke i
> Horsens mere, men synes at kunne huske at de har det.

Medmindre de satte en ny maskine op under deres servicebesøg igår, er
den med børster.

Men da Lars nok ikke selv har skruet skørterne på, burde de vel
blive siddende

/Brian

Fra : Lars Jensen

Dato : 25-01-06 21:29

Brian wrote:

> Medmindre de satte en ny maskine op under deres servicebesøg igår, er
> den med børster.

Æv - regnede ellers lige med at drøne forbi i aften på vejen hjem :(

> Men da Lars nok ikke selv har skruet skørterne på, burde de vel
> blive siddende

Hehehe... jeg ved ikke om jeg tør løbe risikoen, selv om jeg ikke selv
har skruet plastikken på bilen :)

Men du har ret - havde det været mig selv, skulle jeg passe på med selv
håndvask!!! :)

> /Brian

Lars B