BMW ophuggere i Tyskland ?
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 24-01-06 10:20

Hejsa

Jeg er på jagt efter et kontrolmodul, eller dvs mere stikket til
kontrolmodulet til en BMW E46, men man kan ikke få stikket som en reservedel
originalt fra BMW, og schmiedmann/schøber her i DK har dem ikke som
brugtdele, er der nogen der kender nogle gode ophugger steder i DE som man
kan maile med ?

Jacob

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-06 16:58

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som brugtdele, er der nogen der kender nogle gode ophugger steder i DE som

Tyskland har faktisk ikke ret mange ophuggere...da de fleste biler bare
sendes østpå for at ende livet der om 30 år.
Jeg kan anbefale at du følger lidt med på ebay.de der sælges ofte meget gode
ting der. Nogle af dem som sælger i på ebay er også ophuggere....det ses
tydeligt når vedkommende har solgt 3000 ting til bilen..

Ellers ligger der en ophugger ved grænsen Kupfermuhle men de har næsten kun
Mercedes....den nærmeste derefter er omkring Ekernforde tæt ved Kiel....men
så vidt jeg husker er det mest små potter han har.

--
Tom