Sjov ting eller fejl ved Polo ?
Fra : Michael Kristensen

Dato : 23-01-06 22:40

Hej

Når nøgle er ude af tændingen, parkeringslyset tændt, og man trykker på
langlys/overhalingslys pinden, starter blæseren i kabiene med at blæse (hvis
den på 1, 2 eller 3). Når man slipper langlys/overhalingslys pinden, stopper
blæseren igen.

Skal den det eller er der en fejl i elsystemet?

Bilen er en Polo 1.3 1985 (model 2)

vh
Michael Kristensen

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 23-01-06 23:01

Michael Kristensen skrev:

> [...]
> blæseren igen.
>
> Skal den det eller er der en fejl i elsystemet?

Mine forældrer havde engang en Passat fra 1980 - Den havde nøjagtig den
samme feature.

Mvh
Claus

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-01-06 23:26

Michael Kristensen skriver:

> Skal den det eller er der en fejl i elsystemet?

Det er en feature alle ældre VW's har...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-06 00:01

På min gamle Fiat Ducato skete der også de underligste ting når man tændte
blæseren så startede bilen eller den begyndte at dytte eller noget helt
andet , den var altid med på noget sjov

Det var stelforbindelseren det var galt med og strømmen løb den forkerte vej
, men tro mig når folk lånte den og jeg glemte at fortælle dem om det så gik
der ikke 5 min så ringede tlf. :)))))

--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-06 17:23

> Michael Kristensen skriver:

> Det er en feature alle ældre VW's har...

Vrøvl.
Min Polo fra 81 gør det ikke.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-01-06 20:53