Nærlys
Fra : Pia og Steen Sørense~

Dato : 23-01-06 18:21

Hej i gruppen

Hvordan justere man nærlyset i højden?????

Mvh Steen

Fra : Henning Petersen

Dato : 23-01-06 18:26

Pia og Steen Sørensen wrote:
> Hej i gruppen
>
> Hvordan justere man nærlyset i højden?????
>
> Mvh Steen

Strammer forfjedre

det bliver vanskeligt at besvare bedre ud fra dine oplysninger
MVH
Henning

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-01-06 19:04

Henning Petersen <henben@adr.dk> skrev :

>det bliver vanskeligt at besvare bedre ud fra dine oplysninger

Sludder ... det er ganske simpelt

Man kører bilen op mod en mur - måler 1 meter mellem mur og lygteglas
slår en streg hvor den vandrette lysstribe er

bakker bilen 10 meter - nu skal striben gerne være 10cm lavere på
muren

selvfølgeligt forudsat underlaget er plant

Er det ikke tilfældet, finder man justerskruerne bag på lygtehusene

--
jan@stevns.net

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 23-01-06 18:27

"Pia og Steen Sørensen" <seis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Hvordan justere man nærlyset i højden?????
>
> Mvh Steen

Det gør de henne på værkstedet. Typisk med en skruetrækker.
Hilsen Matthias

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-01-06 18:34

"Pia og Steen Sørensen" skriver:

> Hvordan justere man nærlyset i højden?????

Opad = ekstra vægt i bagagerummet.

Nedad = hammer.

(hint, skal du have mere kvalificeret hjælp, bliver det noget med at vi
skal kende bilmærke/model/årgang)

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 23-01-06 21:41

> Opad = ekstra vægt i bagagerummet.
>
> Nedad = hammer.

Jeg bruger bare knappen inde i kabinen

/Torben

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-06 18:55

"Pia og Steen Sørensen" <seis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Hvordan justere man nærlyset i højden?????

på min bil drejer man bare på en skrue til hver lygte

--
Tom

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-01-06 19:08

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>på min bil drejer man bare på en skrue til hver lygte

Havde du ikke fået HID på den ?
--
jan@stevns.net

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-06 19:12

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Havde du ikke fået HID på den ?

Det er sådan lidt så som så
PS: Originalt HID kan skam også stilles i højden

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-01-06 19:41

"Pia og Steen Sørensen" <seis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan justere man nærlyset i højden?????

Der findes 2 skruer ved hver lygte, 1 til højden og 1. til sideretningen,
adgangen er lidt forskellig fra model til model. Så flere info er
ønskværdigt ;).