binaer.motor gruppen?
Fra : Thomas H.

Dato : 22-01-06 18:59

Jeg har postet lidt billeder i motorgruppen, men den er total tom, er det
normalt?

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-01-06 19:03

Thomas H. skrev:

> Jeg har postet lidt billeder i motorgruppen, men den er total tom, er
> det normalt?

dfb sutter osse nu - kan ikke se mit sidste indlæg...
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Møller

Dato : 22-01-06 22:08

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message

> dfb sutter osse nu - kan ikke se mit sidste indlæg...
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> http://kortlink.dk/26dh

Ingen problemer her.

sendt kl. 22.06
er på gruppen 22.02

hvad klager I så over?

Møller

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 22-01-06 22:18

det er da også længe om at nå frem så .... 23 timer & 54 min.

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Møller

Dato : 22-01-06 22:32

"Johnny B [2000]" <SLETDETTEjohnnyb2000@gmail.com> wrote in message
> det er da også længe om at nå frem så .... 23 timer & 54 min.

Eller en af klokkerne har klokket i det, min går rimeligt korrekt, så det
må være serveren der sover ! min PC: 22:31 nu.
Møller

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-01-06 23:30

Møller skrev:

> Ingen problemer her.
>
> sendt kl. 22.06
> er på gruppen 22.02
>
> hvad klager I så over?

Hæ hæ - Jen Slyn!

Jeg copy-pastede fra Bilbasen hvilket gav 6 vedhæftede filer som TDC ikke
ville acceptere!?
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 23-01-06 15:24

det er sikkert fordi TDC har en max størrelse på filer der vedhæftes, den
skal du sætte til ca 220kb i
Funktioner/konti.../Nyheder-->Egenskaber/Avanceret--> ... sæt "hak" i opdel
filer,der er størrere end og tast 220 ( kan ikke huske hvor meget det er de
kan sende )

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"
¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
fjern KAGEN_I_DÅSEN i mailadr. for direkte mail

Fra : Veset

Dato : 22-01-06 23:24

On Sun, 22 Jan 2006 18:58:43 +0100, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>Jeg har postet lidt billeder i motorgruppen, men den er total tom, er det
>normalt?

Godt man er Tele2 kunde

--
Veset
VW Touran 2.0 TDI

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 23-01-06 15:26

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse

> Godt man er Tele2 kunde
>
> --
> Veset

jeg er så rigtig glad for det modsatte

Fra : Armand

Dato : 23-01-06 00:23

Thomas H. skrev:
> Jeg har postet lidt billeder i motorgruppen, men den er total tom, er det
> normalt?

Jeg var lige forbi og kigge efter, og dér var Escort-scan'sne på plads!

Det sker sjældent men dog indimellem for mig at indlæggene halter lidt i
postgangen, og de binære grupper må tænkes at være overrepresenteret for
dét fænomæn :-/ Så ta'ed nu roolig!

Egentlig er der, ligesom for SMS' vedkommnede, vel ingen garanti for
øjeblikkelig levering på News :-/

--
Armand.
(der p.t. bøvler med lorte news.worldonline der ikke lader mindre svar
komme igennem uden at man tuner dem kunstigt større)
..
..
..
..