Han var vist alligevel heldig, hvis man ka~
Fra : mk\(5220\)

Dato : 22-01-06 11:57

Når nu uheldet var ude, er det da heldigt at han ikke har ramt den anden
lastbil "rent".
Den højre side blev mest ødelagt, men alligevel har han det vist ikke ret
godt.
http://www.fyens.dk/article/591779

Jeg tør slet ikke tænke på hvad der var sket hvis der havde holdt en række
personbiler i køen.

Mvh Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-01-06 12:06

mk(5220) wrote:
> [...]
> ret godt.
> http://www.fyens.dk/article/591779
>
> Jeg tør slet ikke tænke på hvad der var sket hvis der havde holdt en

Så havde det helt sikkert kostet en del liv... :-|

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 22-01-06 13:10

Morten Fruergaard wrote:

> Så havde det helt sikkert kostet en del liv... :-|

Sandsynligvis, en ting jeg dog undrede mig over da jeg læste om det i
JP, var at alle advarselsskilte var skrevet på dansk, hvilket jo ikke er
så voldsomt heldigt når der (kunne jeg forestille mig) kører udenlandske
chauffører over broen. Netop når broen er lukket burde det vel stå som
minimum på dansk og engelsk?

Thomas

Fra : DJ Bobo

Dato : 22-01-06 13:15

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalidated> skrev i en meddelelse

> [...]
> voldsomt heldigt når der (kunne jeg forestille mig) kører udenlandske
> chauffører over broen. Netop når broen er lukket burde det vel stå som

Teksten står sjældent på et andet sprog i tilsvarende situationer i
udlandet.
Især en chauffør burde ha' fulgt grundregel nr 1: Man skal altid kunne nå
at stoppe inden for synsfeltet...

Fra : Møller

Dato : 22-01-06 13:29

"DJ Bobo" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote in message
> [...]
> udlandet.
> Især en chauffør burde ha' fulgt grundregel nr 1: Man skal altid kunne nå

Jeg undrer mig lige så meget over, at han var chauffør i en dansk lastbil
fra firmaet Kaj Madsen.

http://epaper.jp.dk/22-01-2006/1024x768/JP_01-02_03.asp?

Møller