Nissan Titan
Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-01-06 21:27

En af mine venner hævder hårnakket at havde set en Nissan Titan på
danske plader i dag.

Er der nogen der ved om det er/kan være tilfældet?

--
MVH
Finn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-01-06 01:15

On Sat, 21 Jan 2006 21:27:19 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>En af mine venner hævder hårnakket at havde set en Nissan Titan på
>danske plader i dag.
>
>Er der nogen der ved om det er/kan være tilfældet?

>--

Det er sikkert en Tino han har set.

Det er i store træk en Almera der er bygget om til børnecontainer.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-01-06 08:47

Folmer Rasmussen skrev:
> Det er sikkert en Tino han har set.
> Det er i store træk en Almera der er bygget om til børnecontainer.

Den har vist ikke så meget med en pick-up at gøre.

Det er den her jeg snakker om;
http://www.automobilemag.com/auto_shows/2003_ny_titancrew/

Den har så en lillebror;
http://www.kjaer.com/Products/Nissan.ca/client/1/brand/1/area/1/destination/15/type/6/model/275/loc/info

Men om der er indregistreret mere end det ene eksemplar i Danmark, der
blev brugt i Ørnen ved jeg ikke.

--
MVH
Finn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-01-06 12:53

On Wed, 25 Jan 2006 08:46:38 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Den har vist ikke så meget med en pick-up at gøre.

>--

Næh, det er der ikke meget pick-up over, men hvis de, hr.
Überlkwfahrer, havde nævnt at der var tale om noget pick-up, havde jeg
kunnet spare energi ved at undlade at komme med mit forslag.

Lad det ikke gentage sig!

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-01-06 13:23

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> Überlkwfahrer, havde nævnt at der var tale om noget pick-up, havde jeg
> kunnet spare energi ved at undlade at komme med mit forslag.

Ergo 'man' har ikke sat sig ind i hvad en Nissan Titan er for noget?

--
MVH
Finn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-01-06 14:21

On Wed, 25 Jan 2006 13:23:22 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Ergo 'man' har ikke sat sig ind i hvad en Nissan Titan er for noget?
>

>--

Nej, det har jeg fandenhakkeme ikke.

I min verden er en Titan en tussegammel Volvo lastbil med en lang
snude på.

En model jeg oven i købet har kørt.

Den havde iøvrigt afviservinger monteret med blinkerrelæ. Jeg kan
betro dig at det holdt et helvedes spektakel når de der forholdsvis
lange arme klaprede ud og ind.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-01-06 15:45

Folmer Rasmussen skrev:

> Nej, det har jeg fandenhakkeme ikke.
> I min verden er en Titan en tussegammel Volvo lastbil med en lang
> snude på.

Mon det var derfor der stod "Nissan Titan"?

> En model jeg oven i købet har kørt.
> Den havde iøvrigt afviservinger monteret med blinkerrelæ. Jeg kan
> betro dig at det holdt et helvedes spektakel når de der forholdsvis
> lange arme klaprede ud og ind.

Hvordan er det at køre i en lastbil der er ældre end en selv?

--
MVH
Finn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-01-06 16:38

On Wed, 25 Jan 2006 15:45:28 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Hvordan er det at køre i en lastbil der er ældre end en selv?

>--

Det tror jeg ikke den var på daværende tidspunkt.

Jeg var 18 år gammel, og med et stempelsværtedryppende nyt kørekort i
lommen. Det var det herrens år 1967.

Jeg kan ikke erindre hvornår den pågældende model blev introduceret,
men jeg tvivler på at det var mere end 18 år tidligere.

Jeg er ellers ikke så lidt skuffet over at konstatere at du er intet
mindre end en skide socialakrobat!

Denne konstatering har jeg gjort, idet jeg har iagttaget dine
skriblerier i en sprøjte kaldet Chaufførnyt.

Naturligvis iført asbesthandsker, for ikke at komme i direkte berøring
med skidtet.

Det er fa'me øndigt!

Alle i branchen véd jo, at er der noget der ligger de skide
socialakrobater på sinde, så er det eksportchaufførernes
velbefindende. NOT!

Det kan kun gå fremad for dig, Finn. *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-01-06 16:58

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> Jeg kan ikke erindre hvornår den pågældende model blev introduceret,
> men jeg tvivler på at det var mere end 18 år tidligere.

Efter det jeg var inde jeg var inde og læse var det ikke. Der stod ikke
andre årstal end "50'erne". Men det er jo også senere end '49.

> [...]
> socialakrobater på sinde, så er det eksportchaufførernes
> velbefindende. NOT!
> Det kan kun gå fremad for dig, Finn. *LOL*

Har du så læst hvad jeg skrev, eller er det alene ud fra hvor det er
skrevet at du dømmer?

--
MVH
Finn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-01-06 17:17

On Wed, 25 Jan 2006 16:57:39 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Efter det jeg var inde jeg var inde og læse var det ikke. Der stod ikke
>andre årstal end "50'erne". Men det er jo også senere end '49.

>--

Hvor har du ret.
>--

>Har du så læst hvad jeg skrev, eller er det alene ud fra hvor det er
>skrevet at du dømmer?

>--

Ja.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-01-06 19:17

Folmer Rasmussen skrev:
> Ja.

Så forstår jeg ikke hvor du får fra at dømme mig ude som socialkammerat.

--
MVH
Finn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-01-06 20:50

On Wed, 25 Jan 2006 19:17:26 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Så forstår jeg ikke hvor du får fra at dømme mig ude som socialkammerat.

>--

Hvem er det lige der udgiver bladet?

Er det ikke Chaufførernes Landsklub? En bande socialakrobater.

Hvem er det lige det bliver sendt ud til?

Medlemmerne af Chaufførernes Landsklub. En bande socialakrobater.

Ergo er du i min bog havnet i den bande.

For at bortvejre enhver misforståelse, vil jeg gøre dig opmærksom på,
at det eksemplar jeg bladrede i, lå fremme i chaufførrummet hos
Haugsted Spedition i Kastrup.

Det tog iøvrigt lidt tid at finde de asbesthandsker.

Jeg er stærkt allergisk overfor socialakrobater.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-01-06 23:15

Folmer Rasmussen skrev:
> Hvem er det lige der udgiver bladet?
> Er det ikke Chaufførernes Landsklub? En bande socialakrobater.

Den er jeg ikke medlem af. Det er iøvrigt ikke dem der står bag bladet.
Det gør en der hedder Per, på vegne af nogle af de gamle
chaufførfagforeninger.

> Hvem er det lige det bliver sendt ud til?
> Medlemmerne af Chaufførernes Landsklub. En bande socialakrobater.

Jeg modtager det fordi den afdeling jeg er medlem af har valgt at alle
medlemmerne skal have det. (Sådan var det inden sammenlægningerne. Nu er
det nok kun dem der er tilmeldt som chauffør der får det.)

> Ergo er du i min bog havnet i den bande.

Det må jeg jo så gå og græmmes over. Og jeg der er allergisk overfor at
blive sat i en eller anden partipolitisk bås.

> For at bortvejre enhver misforståelse, vil jeg gøre dig opmærksom på,
> at det eksemplar jeg bladrede i, lå fremme i chaufførrummet hos
> Haugsted Spedition i Kastrup.

Har Jeres afdeling ikke endgang råd til at give Jer det?

> Det tog iøvrigt lidt tid at finde de asbesthandsker.
> Jeg er stærkt allergisk overfor socialakrobater.

Så er det da godt jeg ikke er en af dem.

Men hvad skrev jeg så om?

--
MVH
Finn