Fair-Park, Herning
Fra : Søren Fisker

Dato : 21-01-06 16:31

Er der nogen, der kender dette parkeringskontrolfirma?
Har netop modtaget en rykker for en fejlparkering 21/12-05.
Jeg ved med bestemthed, at jeg ikke har parkeret ulovligt
nogle steder i Danmark denne dag.
Rykkeren virker meget suspekt, bl.a. fordi jeg ikke tidl.
har fået opkrævning/rykker.

Deres navn og adresse helt nøjagtigt:
Fair-Park. FP-Hasselstrøm
Box 133, 7400 Herning

Hilsen
Søren

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-01-06 17:01

"Søren Fisker" <vejlo@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> nogle steder i Danmark denne dag.
> Rykkeren virker meget suspekt, bl.a. fordi jeg ikke tidl.

kan ikke rigtigt svare dig, men hvordan ved du at der ikke er blevet
parkeret ulovligt? der må jo stå årsagen, eller være link til et stort
5Mpixel billede af foreseelsen kan jo fx være at du har holdt med det
ene hjul uden for båsen e.l

Fra : Rasmus

Dato : 21-01-06 17:03

> [...]
> nogle steder i Danmark denne dag.
> Rykkeren virker meget suspekt, bl.a. fordi jeg ikke tidl.

Det virker lidt mystisk....
FP-Hasselstrøm er en revision og bogføringsvirksomhed ifølge CVR.dk (som
høre hjemme i Vejle)
Fair Park er et binavn til en anden virksomhed som er under konkurs. (som
også høre hjemme i Vejle)

Men firmaer findes åbenbart....
http://tvsyd.dk/page/13?article_id=7782

Har du parkeret i Vejle d. 21/12 ??

/Rasmus

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-01-06 17:36

"Søren Fisker" <vejlo@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved med bestemthed, at jeg ikke har parkeret ulovligt
> nogle steder i Danmark denne dag.

Det er dem som har bevisbyrden, jvf. alt det ballade med Car,Europark. Det
vil self. hjælpe hvis du har vidner.

> Rykkeren virker meget suspekt, bl.a. fordi jeg ikke tidl.
> har fået opkrævning/rykker.

Endnu mere suspekt, send dem en mail hvor du forklare tingene. Og hvis I
skal mødes, bliver det i byretten ;).

Fra : Niels Bengaard

Dato : 21-01-06 17:51

> [...]
> nogle steder i Danmark denne dag.
> Rykkeren virker meget suspekt, bl.a. fordi jeg ikke tidl.

Uanset om du har parkeret ulovligt eller ej skal man foretage sig noget
aktivt når man får en sådan henvendelse.
Man kan ikke bare smide den ud og glemme sagen. Bedst er at sende brev, så
ham man skriftlig dokumentation.

Niels

Fra : SørenFisker

Dato : 22-01-06 13:15

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
Hej Gruppe

Tak for jeres svar.
Jeg ved med 100%'s sikkerhed, at min bil stod i Esbjerg hele den pgl. dag.
På rykkeren står intet om tidspkt. på dagen, heller intet om
overvågningsperiode.
Der er heller intet foto.
Jeg kan ikke finde firmaet på nettet, og de har heller ingen mail-adr.,
iflg. Deres rykker.
Jeg returnerer nu en kopi af deres rykker med bemærkning at deres fordring
bestrides,
og at de bedes sende mig dokumentation.
Tak for hjælp!
Søren

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-01-06 15:14

> [...]

> overvågningsperiode.
> Der er heller intet foto.
> Jeg kan ikke finde firmaet på nettet, og de har heller ingen mail-adr.,

Det lugter af bedrageri, hva' med at lade polisen se på det?.

Fra : Rasmus

Dato : 22-01-06 18:17

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

dag.

> Det lugter af bedrageri, hva' med at lade polisen se på det?.

Specielt når man tænker på at firmaet er under konkurs behandling ifølge CVR
registeret....

/Rasmus

Fra : Peter Frost

Dato : 23-01-06 09:29