Lidt flere billeder....
Fra : Morgan Jones

Dato : 21-01-06 11:54

Til os afgiftsplagede danskere....

http://morgan.jones.dk/lv2006/m1.JPG
http://morgan.jones.dk/lv2006/m2.JPG
http://morgan.jones.dk/lv2006/m3.JPG

King of the road... ->

http://morgan.jones.dk/lv2006/m4.JPG

Mvh
Morgan (Som leder efter et parti han skal stemme på for at slippe for
bilafgifter)

Fra : Kim S

Dato : 21-01-06 12:17

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> Morgan (Som leder efter et parti han skal stemme på for at slippe for
> bilafgifter)
Mon ikke det kan lade sig gøre, hvis du selv betaler dine
hospitalsudgifter og pension ?

Mvh, Kim

Fra : Basil

Dato : 21-01-06 12:28

Kim S skrev d. 21-01-2006 i meddelelse
<43d21839$0$84016$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:
> "Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det kan lade sig gøre, hvis du selv betaler dine
> hospitalsudgifter og pension ?
>

> Mvh, Kim

Jeg tænkte det samme, kunne bare ikke lige formulere det
Kai

Fra : Morgan Jones

Dato : 21-01-06 12:55

> Mon ikke det kan lade sig gøre, hvis du selv betaler dine
> hospitalsudgifter og pension ?

Hehe... Whatever makes you sleep at night. :)

Morgan

ps. En medical forsikring for en hel familie koster 2000 kr/md. Hvor meget
betaler du i skat om måneden ?

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 21-01-06 12:34

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Jeg ser du har været forbi min garage *GGG*

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-01-06 13:25

Andersen (3650) wrote:

> Jeg ser du har været forbi min garage *GGG*

NÅ, SÅ DET ER _DIG_ DER HAR STJÅLET NOGLE AF MINE BILER...

Fra : Morgan Jones

Dato : 21-01-06 13:30

> NÅ, SÅ DET ER _DIG_ DER HAR STJÅLET NOGLE AF MINE BILER...

;)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-01-06 13:57

meddelelse news:43d22802$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...

>>> http://morgan.jones.dk/lv2006/m2.JPG

> NÅ, SÅ DET ER _DIG_ DER HAR STJÅLET NOGLE AF MINE BILER...

Det sgu' træls at have huller i samlingen :).

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-01-06 13:57

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Det sgu' træls at have huller i samlingen :).

Nemlig ja...

Fra : Morgan Jones

Dato : 21-01-06 15:20

> Det sgu' træls at have huller i samlingen :).

Jeps. Jeg skal lige finde ud af at redigere noget video om til et format der
virker på PC'en. Der er begge GTR'erne på. ;)

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-06 16:47

Morgan Jones wrote:
> Til os afgiftsplagede danskere....
> http://morgan.jones.dk/lv2006/m1.JPG
> http://morgan.jones.dk/lv2006/m2.JPG
> http://morgan.jones.dk/lv2006/m3.JPG
> King of the road... ->
> http://morgan.jones.dk/lv2006/m4.JPG

Uhhh liderligt (som Dusk & Bomholt ville ha' sagt).
De er fandme lækre alle sammen.
Hvem er ejeren? Du må kende ham siden du har billeder inde fra RR og
Bugattien?

> Mvh
> Morgan (Som leder efter et parti han skal stemme på for at slippe for
> bilafgifter)

Fandtes der ikke en forening imod de afgifter?? Jeg synes at have læst noget
om det for et par år siden...

/Peter

Fra : Morgan Jones

Dato : 21-01-06 17:19

> Hvem er ejeren? Du må kende ham siden du har billeder inde fra RR og
> Bugattien?

Det er en god ven, som ikke bor herhjemme.

> Fandtes der ikke en forening imod de afgifter?? Jeg synes at have læst
> noget om det for et par år siden...

Jow, kan ikek rigtigt huske hvad de hed... Hmmm....

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-01-06 17:22

Morgan Jones wrote:

> Det er en god ven, som ikke bor herhjemme.

Deler du?

Fra : Michael

Dato : 21-01-06 21:54

On Sat, 21 Jan 2006 17:18:35 +0100, "Morgan Jones" <morgan@jones.dk>
wrote:

>Det er en god ven, som ikke bor herhjemme.

wauw could have fooled me.

Fra : Henrik B.

Dato : 23-01-06 12:32

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> Mvh
> Morgan (Som leder efter et parti han skal stemme på for at slippe for
> bilafgifter)

Bil-Listen! Bilmagasinet er ved at stable et parti på benene, til næste
folketingsvalg, som skal gøre op med bl.a. bilafgifterne.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg