Bosch Pæreshop
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-01-06 21:03

Hej

Angående tidligere tråd om bil-pærer, søger jeg Bosch H4 12V 55/60W +60% nu
har jeg været i et par butikker, og de har ikke bosch. Er der ikke en shop
på nettet eller noget? mystisk nok synes jeg ikek rigtigt at jeg kan finde
noget på google.

Der er blevet nævt en butik i køge, men skal ikke lige derned´ men vil gerne
blive i storkøbenhavn.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 18-01-06 21:11

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev :

>mystisk nok synes jeg ikek rigtigt at jeg kan finde
>noget på google.

det ser spøjst ud....

Det var mig der nævnte Køge ;)

www.carlite.dk, har Osram lamperne - de er så hut jeg visker,
identiske med Philips et langt stykke ad vejen

prøv denne link
"http://www.boschcarservice.dk/default.asp?pageid=1325&nodeId={97C39E53-89AE-4A9F-AADB-10C5E9BD311F}"

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-01-06 15:50

<jan@stevns.net> wrote in message

> det ser spøjst ud....
>
> Det var mig der nævnte Køge ;)

Jup,

> www.carlite.dk, har Osram lamperne - de er så hut jeg visker,
> identiske med Philips et langt stykke ad vejen

okay den side havde jeg nu kigget på men synes ikke de havde 60+ pærene

> prøv denne link
> "http://www.boschcarservice.dk/default.asp?pageid=1325&nodeId={97C39E53-89AE-4A9F-AADB-10C5E9BD311F}"

Takker, men de havde heller ikke bosch H4 +60 pærer, men en af dem henviste
til MECA, http://www.meca.dk/ og sørme så professinel butik og de havde da
bosch pærene på hylden.

nårr hjem og sætte i.... først i højre, og så sammenligne.. sikke til
forskel.. det var normale bosch der sad i.. de gamle bosch var sådan svage
gule agtige lgiesom når man dæmper hjememlamper. og den nye 6+ helt klar og
hvid.. holdte alligevel ned i parkeringskælderen, og da var lyset slukket,
og der kunne jeg i "vejretbatsiden" se lyset klart på betonvæggen 150m væk.
før skulle jeg nærmest køre med langt lys i parkerignskælderen for at se
noget

når men glæder mig at komme ud og prøve dem på vejen... tror ikke jeg gider
rode med mit lednignsnæt hvis det er okay.

Fra : TDN

Dato : 18-01-06 21:27

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde noget på google.
>
> Der er blevet nævt en butik i køge, men skal ikke lige derned´ men vil

Hvorfor Bosch ? De er da langt nede på listen over gode pærer:

http://www.fdm.dk/motor/pdf/11-2004/90-91.pdf

Jeg vil anbefale Phillips Premium som et godt kompromi mellem pris/kvalitet.

Mvh
Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-01-06 21:33

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> wrote in message

> Hvorfor Bosch ? De er da langt nede på listen over gode pærer:
>
> http://www.fdm.dk/motor/pdf/11-2004/90-91.pdf

Det var H7 pærer, og de er vist en del fystisk mindre, så det kan man vel
ikke regne med.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-01-06 21:31

http://www.dkfritidbil.dk/artikler/lamper/index.htm

> De er da langt nede på listen over gode pærer:
>
> http://www.fdm.dk/motor/pdf/11-2004/90-91.pdf

Okay tak, kigger på den

Fra : KASO

Dato : 18-01-06 22:19

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.fdm.dk/motor/pdf/11-2004/90-91.pdf
>

> Jeg vil anbefale Phillips Premium som et godt kompromi mellem

Nogle Netto'er ligger inde med Osram +30 H4. Jeg husker ikke prisen (trods
jeg så dem idag ), men jeg tror det var 29.95 - ihvertfald markant
under, hvad jeg forventede. De passer bare dårligt i mine biler (der bruger
H7 hhv. H1).