Maveskind
Fra : Peter Jensen

Dato : 12-06-01 22:47

Hej

Jeg har tabt mig omkring 7 kilo og maveskindet kunne derfor godt trænge til
en opstramning. Hvordan gøres dette nemmest, allerhelt hjemme.

Jeg er en dreng/mand på 19 år.....

vh Peter

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-06-01 18:39

"Peter Jensen" <peter_jensen33@hotmail.com> wrote in message
> [...]
til
> en opstramning. Hvordan gøres dette nemmest, allerhelt hjemme.

uh.. det vil jeg også gerne vide...... jeg er kvinde 27 og har fået barn for
7 år siden
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Kata

Dato : 13-06-01 19:18

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> skrev:
> uh.. det vil jeg også gerne vide

En tummy tuck er vel en udvej
- dog noget dyr og besværlig (drastisk?).
(amerikanerne har de sødeste udtryk for plastikkirurgiske indgreb)

--
Kata
http://hjem.get2net.dk/kata