|
| Golf III (fordele, ulemper) Fra : Michael Westi |
Dato : 17-01-06 01:58 |
|
Overvejer at anskaffe en sådan model (ca. 96-97 før skift til model IV)
Hvad skal man kigge efter på en sådan? (rust, motor, ect.)
Er de generelt holdbare?
Har kigget på nogle IV modeller, men synes der er for stor prisforskel.
--
Mvh Michael
"Death is just natures way of
telling you to slow down"
| |
Per Henneberg Kriste~ (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Per Henneberg Kriste~ |
Dato : 17-01-06 09:25 |
|
"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
news:hfXyf.123$ql7.2@news.get2net.dk...
> Overvejer at anskaffe en sådan model (ca. 96-97 før skift til model IV)
>
> Hvad skal man kigge efter på en sådan? (rust, motor, ect.)
Du skal under bilen og se hvordan undervognen ser ud. Check især der hvor
bagtøjet har fat i vognbunden.
Check også bagagerumsklappen ved at skubbe gummimanchetter til side.
> Er de generelt holdbare?
Nej :) Men hvis de er vedligeholdes og rustbehandles regelmæssigt kan de
sagtens overleve i mange år.
> Har kigget på nogle IV modeller, men synes der er for stor prisforskel.
Måske skal du overveje import? Så bliver de endnu billigere og endnu mere
rustfri :)
Jeg har selv en ...
--
Per, Esbjerg
www.clubgolf.dk
| |
Claus Nygaard-Peders~ (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Claus Nygaard-Peders~ |
Dato : 17-01-06 11:46 |
|
Per Henneberg Kristensen skrev:
> "Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> news:hfXyf.123$ql7.2@news.get2net.dk...
>
>> Overvejer at anskaffe en sådan model (ca. 96-97 før skift til model IV)
>>
>> Hvad skal man kigge efter på en sådan? (rust, motor, ect.)
>
> Du skal under bilen og se hvordan undervognen ser ud. Check især der hvor
> bagtøjet har fat i vognbunden.
>
> Check også bagagerumsklappen ved at skubbe gummimanchetter til side.
I bunden skal du være særlig opmærksom omkring plastpropperne. Faktisk
kan du kun se det ordentlig ved enten at fjerne PVC-belægningen under
bunden eller ved at løfte tæpper og lydisolering indefra.
Du skal også holde øje i bagskærmen omkring tankstudsen.
>> Er de generelt holdbare?
Mekanisk. Ja absolut.
Overfor rust er der relativt stærke, men har de har de svage steder som
er listet ovenfor og kræver derfor regelmæssig supplerende beskyttelse
for at holde i mange år.
Jeg har haft min 3'er fra ny. Du kan se dens reparationshistorie her:
http://www.vwgolf.nygaard-pedersen.dk/sv.htm
Mvh
Claus
| |
Thomas (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Thomas |
Dato : 17-01-06 12:07 |
|
"Claus Nygaard-Pedersen" <nomail@nomail.dk> wrote in message
news:43cccb11$0$166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Jeg har haft min 3'er fra ny. Du kan se dens reparationshistorie her:
> http://www.vwgolf.nygaard-pedersen.dk/sv.htm
>
> Mvh
> Claus
Et lille spørgsmål: Hvorfor er nogle skiver og klodser udskiftet på
garantien og nogle har du selv skiftet ? jeg spørger fordi det forekommer i
bagvendt rækkefølge at garantien er indtrådt på en udskiftning efter en du
selv har foretaget en ?
Mvh
Thomas
| |
Claus Nygaard-Peders~ (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Claus Nygaard-Peders~ |
Dato : 17-01-06 13:53 |
|
Thomas skrev:
>
> Et lille spørgsmål: Hvorfor er nogle skiver og klodser udskiftet på
> garantien og nogle har du selv skiftet ? jeg spørger fordi det forekommer i
> bagvendt rækkefølge at garantien er indtrådt på en udskiftning efter en du
> selv har foretaget en ?
Jeg havde en længere diskussion med VW inden de måtte indrømme at det
dåseblik de havde solgt mig blev skæve ved brug. Da de så endelig gav
sig fik de også lov at betale.
Mvh
Claus
| |
Jan W Nielsen (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 17-01-06 11:49 |
|
> Overvejer at anskaffe en sådan model (ca. 96-97 før skift til model IV)
Golf III er generelt overprissat efter min mening - bilen har objektivt ikke
noget særligt at byde på, der kan retfærdiggøre prisen.
Den er svag mod rust (Golf IV er enormt stærk), den har enringe komfort, og
den er ikke noget køredynamisk lys.
Køb en Golf IV - eller køb en anden bil.
/Jan W Nielsen - ellers vild ved folkevogne.
| |
Per Henneberg Kriste~ (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Per Henneberg Kriste~ |
Dato : 17-01-06 13:09 |
|
"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse
news:43cccba2$0$12401$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Den er svag mod rust (Golf IV er enormt stærk), den har enringe komfort,
> og den er ikke noget køredynamisk lys.
Hvad er køredynamisk lys?
--
Per, Esbjerg
| |
Jan W Nielsen (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 17-01-06 13:24 |
|
>> Den er svag mod rust (Golf IV er enormt stærk), den har enringe komfort,
>> og den er ikke noget køredynamisk lys.
> Hvad er køredynamisk lys?
Alfa Romeo 165 var et køredynamisk lys. Det samme var den første Ford Focus.
Golf III er en....Golf III.
/Jan W Nielsen
| |
BJ (17-01-2006)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 17-01-06 13:26 |
|
"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse
news:43cce1d9$0$8068$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
KLIP
>>> Den er svag mod rust (Golf IV er enormt stærk), den har enringe komfort,
>>> og den er ikke noget køredynamisk lys.
>
>> Hvad er køredynamisk lys?
>
> Alfa Romeo 165 var et køredynamisk lys. Det samme var den første Ford
> Focus.
>
> Golf III er en....Golf III.
>
>
Hmmm ... køredynamisk, et lys eller bare en potte..?..;)
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Jan W Nielsen (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 17-01-06 13:35 |
|
> Hmmm ... køredynamisk, et lys eller bare en potte..?..;)
Ikke noget lys i hvert fald - seriøst synes jég, at en Golf III er en spand.
Den kan INTET bedre end konkurrenterne - tværtimod.
Golf IV derimod - havde bedre rustbeskyttelse en alle andre (..pånær A4) -
havde en federe kabine end alle andre - og havde den fine 1,8 T-motor.
Golf III havde intet - udover en stor, tung motor i én af modellerne.
/Jan W Nielsen
| |
Ukendt (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 17-01-06 13:49 |
|
"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse
>> Hmmm ... køredynamisk, et lys eller bare en potte..?..;)
>
> Ikke noget lys i hvert fald - seriøst synes jég, at en Golf III er en
> spand.
>
> Den kan INTET bedre end konkurrenterne - tværtimod.
>
>
> Golf III havde intet - udover en stor, tung motor i én af modellerne.
>
AHA, og det kompensere mange ejere for ved altid at have tåbelyset tændt?
;).
| |
Brian (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 17-01-06 15:42 |
|
Jan W Nielsen wrote:
> Ikke noget lys i hvert fald - seriøst synes jég, at en Golf III er en
> spand.
Cirka enig, jeg er gået fra en Vectra A V6 til en Golf III.
Komfortmæssigt er der ikke den store forskel på de to biler, og
Golf III er nu heller ikke Guds gave hvis man vil smide den rundt
på en snørklet landevej - heller ikke i GTi trim.
Men det stærke ved Golf III i forhold til de umiddelbare konkurrenter,
er at der findes latterlig mange af dem syd for grænsen - i _alle_
udstyrsvarianter. Når jeg skal give så relativt mange penge for
en ½ gammel hatæske, vil jeg sgu have lidt udstyr
Og så er der det med prisen. Den er efter min smag fuldstændig
overprissat og vurderet - men sålænge alle lever med på illusionen, kan
det sagtens retfærdiggøres IMO.
/Brian
| |
Per Henneberg Kriste~ (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Per Henneberg Kriste~ |
Dato : 17-01-06 16:35 |
|
"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse
news:43cd01fd$0$15784$14726298@news.sunsite.dk...
> Jan W Nielsen wrote:
>
>> Ikke noget lys i hvert fald - seriøst synes jég, at en Golf III er en
>> spand.
>
> Cirka enig, jeg er gået fra en Vectra A V6 til en Golf III.
> Komfortmæssigt er der ikke den store forskel på de to biler, og
> Golf III er nu heller ikke Guds gave hvis man vil smide den rundt
> på en snørklet landevej - heller ikke i GTi trim.
Den kan jeg ikke rigtig genkende. Jeg har smidt rundt på min på Nürburgring,
den var absolut uden unoder - i modsætning til når jeg smider den rundt på
mindre baner a la køreteknisk anlæg størrelse - så vil den meget gerne køre
lige ud når man drejer med speederen i bund. Slipper man så speederen,
hjælper bagenden smertefrit og korigerbart enden rundt. Man skal torske godt
i det for at miste bagenden (det er dog ingen problem hvis man bruger
håndbremsen).
> Men det stærke ved Golf III i forhold til de umiddelbare konkurrenter,
> er at der findes latterlig mange af dem syd for grænsen - i _alle_
> udstyrsvarianter. Når jeg skal give så relativt mange penge for
> en ½ gammel hatæske, vil jeg sgu have lidt udstyr
>
> Og så er der det med prisen. Den er efter min smag fuldstændig
> overprissat og vurderet - men sålænge alle lever med på illusionen, kan
> det sagtens retfærdiggøres IMO.
Når jeg ser på priser i dag synes jeg egentlig mere at Golf IV og V er
overprissat. Men det komer vel an på hvordan ens tegnebog ser ud p.t.
--
Per, Esbjerg
| |
Brian (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 17-01-06 16:52 |
|
Per Henneberg Kristensen wrote:
> Den kan jeg ikke rigtig genkende. Jeg har smidt rundt på min på
> Nürburgring, den var absolut uden unoder - i modsætning til når jeg
> smider den rundt på mindre baner a la køreteknisk anlæg størrelse -
> så vil den meget gerne køre lige ud når man drejer med speederen i
> bund. Slipper man så speederen, hjælper bagenden smertefrit og
> korigerbart enden rundt. Man skal torske godt i det for at miste
> bagenden (det er dog ingen problem hvis man bruger håndbremsen).
Så ser vi bare forskelligt på det.
Hvis jeg skal smide den rundt på en landevej, og der skal være
lidt sjov ved det, vil jeg have den go-art fornemmelse.
Det får jeg ikke i min Golf III
> Når jeg ser på priser i dag synes jeg egentlig mere at Golf IV og V er
> overprissat. Men det komer vel an på hvordan ens tegnebog ser ud p.t.
Alle Golf'er er overprissat. En gammel G II'er med diesel kværn, koster
jo stadig et mindre landsted.
Jég valgte en Golf III ud fra den tanke, at det ville være den jeg ville
lide
det mindste økonomiske tab på.
/Brian
| |
Per Henneberg Kriste~ (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Per Henneberg Kriste~ |
Dato : 17-01-06 17:02 |
|
"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse
news:43cd128d$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
> Per Henneberg Kristensen wrote:
>
>> Den kan jeg ikke rigtig genkende. Jeg har smidt rundt på min på
>> Nürburgring, den var absolut uden unoder - i modsætning til når jeg
>> smider den rundt på mindre baner a la køreteknisk anlæg størrelse -
>> så vil den meget gerne køre lige ud når man drejer med speederen i
>> bund. Slipper man så speederen, hjælper bagenden smertefrit og
>> korigerbart enden rundt. Man skal torske godt i det for at miste
>> bagenden (det er dog ingen problem hvis man bruger håndbremsen).
>
> Så ser vi bare forskelligt på det.
> Hvis jeg skal smide den rundt på en landevej, og der skal være
> lidt sjov ved det, vil jeg have den go-art fornemmelse.
> Det får jeg ikke i min Golf III
Hvilke dæk kører du med?
--
Per, Esbjerg
| |
Brian (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 17-01-06 17:14 |
|
Per Henneberg Kristensen wrote:
> Hvilke dæk kører du med?
Lige nu sidder der vintersutter på, men ellers på org.monteringen
som er 215/40 R16 i form af noget Bridgestone Potenza et eller andet.
/Brian
| |
Per Henneberg Kriste~ (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Per Henneberg Kriste~ |
Dato : 17-01-06 21:52 |
|
"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse
news:43cd17a8$0$15783$14726298@news.sunsite.dk...
> Per Henneberg Kristensen wrote:
>
>> Hvilke dæk kører du med?
>
> Lige nu sidder der vintersutter på, men ellers på org.monteringen
> som er 215/40 R16 i form af noget Bridgestone Potenza et eller andet.
Beskriv den go-cartfornemmelse du mangler :)
--
Per, Esbjerg
| |
Brian (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 17-01-06 22:20 |
|
Per Henneberg Kristensen wrote:
> Beskriv den go-cartfornemmelse du mangler :)
Mit bedste sammenligningspunkt er min kammerats Fiat Uno Turbo.
Den står bare på vejen, ikke noget med at den føles som om den
er ved at kæntre (lidt overdrevet, det gør Golfen nu heller ikke).
Det er muligt det bare føles vildere i Uno'en - det er ihvertfald sjovere.
Men derfor er jeg nu stadig glad for jeg købte den.
Turen Horsens - Farum - Horsens gav et fint snitforbrug på 19,7km/l
hvor jeg konsekvent har kørt fartgrænsen + 4-5km/t på fartpiloten.
Det er jeg tilfreds med, og et eller andet sted har det også sin charme
/Brian
| |
Jan W Nielsen (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 17-01-06 13:35 |
|
> Alfa Romeo 165 var et køredynamisk lys.
Mente naturligvis Alfa Romeo 156.
/Jan W Nielsen
| |
Klaus D. Mikkelsen (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 17-01-06 19:48 |
|
Michael Westi skriver:
>
> Overvejer at anskaffe en sådan model (ca. 96-97 før skift til model IV)
Forståeligt, solgte min 97'er i foråret. Den havde jeg i 7 år og den
voldte mig ikke store problemer (en lyskontakt, en ABS føler og
serviceeftersyn). Havde oprindeligt planlagt at have den i 4, men der
kom et huskøb i vejen.
> Hvad skal man kigge efter på en sådan? (rust, motor, ect.)
Jeg var slem ved min og fik den ikke efterbehandlet mod rust. Til
gengæld var der ikke noget at spore da jeg solgte den. Men skulle den
blive 12 eller 15 år gammel, skal den efterbehandles, ingen tvivl.
Det er IMHO en pæn bil, pænere en IV'eren, men jeg er nok også skadet af
at have haft den hos mig i 7 år. Det er ikke en bil med spræl i, det er
ikek en racer, men en et trofast køreøj der starter hver morgen, er ikke
lumsk at redde efter en fejl, men et ganske almindeligt køretøj i en
rimelig kvalitet, også selvom den er 7 år gammel.
> Er de generelt holdbare?
Ja.
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død
| |
Michael Westi (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Michael Westi |
Dato : 17-01-06 19:53 |
|
"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
news:hfXyf.123$ql7.2@news.get2net.dk...
> Overvejer at anskaffe en sådan model (ca. 96-97 før skift til model IV)
>
> Hvad skal man kigge efter på en sådan? (rust, motor, ect.)
> Er de generelt holdbare?
>
> Har kigget på nogle IV modeller, men synes der er for stor prisforskel.
>
> --
Ah ha, lyder fra flere, at man skal gå efter en IV model. Nu er mit
kørebehov ikke stort (privat) ca. 10K om året, og vil nu falde
yderligere.(af flere grunde).
Men hvis jeg falder over en IV model (if the price is right), skal jeg så
vælge en 1,4 eller 1,6L motor? Og 150-200K på uret er vel ikke afskrækkende
(hvis service er overholdt)?
Jeg skal basalt set bare komme fra punkt a til punkt b.
Hvornår skal en tandrem skiftes på sådan en fætter?
Mvh Michael
| |
Klaus D. Mikkelsen (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 17-01-06 20:12 |
|
Michael Westi skriver:
>
> Ah ha, lyder fra flere, at man skal gå efter en IV model. Nu er mit
> kørebehov ikke stort (privat) ca. 10K om året, og vil nu falde
> yderligere.(af flere grunde).
Drop bilkøb og kør taxa !
> Men hvis jeg falder over en IV model (if the price is right), skal jeg så
> vælge en 1,4 eller 1,6L motor?
Eter min mening er både 1,4 og 1,6 for små motorer til den bil.
Jeg har selvfølgelig også været "vant til" 1,8/90Hk til Golf II og III
> Hvornår skal en tandrem skiftes på sådan en fætter?
Det står i servicebogen..... (kan ikke huske det
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død
| |
Michael Westi (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Michael Westi |
Dato : 17-01-06 20:25 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
news:43CD418B.B75F6D20@du.kan.finde.den...
> Michael Westi skriver:
>>
>
> Drop bilkøb og kør taxa !
Det er det jeg gør til daglig. )
Med mig bag rattet.
Derfor er privatbehovet minimalt.
Og jeg kan sagtens leve med en 1,4 eller 1,6.
Pt. haves en Fiesta MK III 1,3 Classic Celebration.
Har ikke brug for de store "brutale" motorer
Eller også skulle man beholde Fååården. Den har gjort det godt. 10 år
gammel,130K, nada problemos i mekanikken, og minimal rust.
(og så skal man ikke tænke på tandrem)
/Michael
| |
Brian (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 17-01-06 20:42 |
|
Michael Westi wrote:
> Eller også skulle man beholde Fååården. Den har gjort det godt. 10 år
> gammel,130K, nada problemos i mekanikken, og minimal rust.
> (og så skal man ikke tænke på tandrem)
Nu skrev du et andet sted at den bare skal bringe dig fra A til B.
Hvis det virkelig er holdningen, ville jeg ikke skille mig af en med en bil,
der ikke har voldt problemer.
/Brian
| |
Klaus D. Mikkelsen (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 17-01-06 22:00 |
|
Michael Westi skriver:
>
> Det er det jeg gør til daglig. )
> Med mig bag rattet.
Okay
> Derfor er privatbehovet minimalt.
> Og jeg kan sagtens leve med en 1,4 eller 1,6.
Den er IMHO bovlam !
Prøvede en 1,6'er i en A3, den skal have omdrejninger før den kan noget
som helst.
> Pt. haves en Fiesta MK III 1,3 Classic Celebration.
> Har ikke brug for de store "brutale" motorer
Tro mig, en 1,6 eller 1,8 er ikke brutal
> Eller også skulle man beholde Fååården. Den har gjort det godt. 10 år
> gammel,130K, nada problemos i mekanikken, og minimal rust.
> (og så skal man ikke tænke på tandrem)
Giv den en gang rustbeskyttelse og kør videre i den. Det bliver billigst
for dig !
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død
| |
Jørgen M. Rasmussen (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen |
Dato : 17-01-06 20:46 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
>
> Drop bilkøb og kør taxa !
>
Det kan der så være flere, transport af ting, afstande, frihed af tid sted
etc., grunde til det ikke er smart. Men det bliver dyre km. ;),
>> Men hvis jeg falder over en IV model (if the price is right), skal jeg så
>> vælge en 1,4 eller 1,6L motor?
>
> Eter min mening er både 1,4 og 1,6 for små motorer til den bil.
Efter min menig er Golf noget opreklameret. Hvis det endelig skal være i
"familien", får man, rent mekanisk, en G.IV i en Seat Leon. Som er prissat
billigere, billigere endnu er Skoda Octavia, men den er forsynet med et
ordentligt bagagerum - hvis det gør noget?... ;). Og så kan den forsikres
billigere v. TopDanmark, jeg mener, de har en ordning vedr. Skoda, hvor
begyndere ikke "flås", som når de forsikre en Golf.
>
> Det står i servicebogen..... (kan ikke huske det
>
Det er forskelligt. alt efter hvilken bil motoren sidder i ;), men regn m.
90.000km/ 4 år.
| |
Klaus D. Mikkelsen (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 17-01-06 22:03 |
|
"Jørgen M. Rasmussen" skriver:
>
> Efter min menig er Golf noget opreklameret. Hvis det endelig skal være i
> "familien", får man, rent mekanisk, en G.IV i en Seat Leon. Som er prissat
> billigere, billigere endnu er Skoda Octavia, men den er forsynet med et
> ordentligt bagagerum - hvis det gør noget?.
Det er bare ikke det samme.
Da vi købte G-III'er kiggede vi på Octavia. Dejlig bil, stort bagagerum
(ikke at vi havde brug for det), men jeg var ikke begejstret og konen
sagde "nej".
Der var ikke det samme over den, specielt ikke indvendigt.
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død
| |
Jørgen M. Rasmussen (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen |
Dato : 17-01-06 22:46 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
> Der var ikke det samme over den, specielt ikke indvendigt.
>
Religions sprgs., men jeg kan godt forstå konen fik ret.....;).
| |
Klaus D. Mikkelsen (17-01-2006)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 17-01-06 22:56 |
|
"Jørgen M. Rasmussen" skriver:
>
> Religions sprgs.,
Eller kvalitet - ja
> men jeg kan godt forstå konen fik ret.....;).
Nej, så havde vi kørt Mercedes A klasse
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død
| |
Ukendt (18-01-2006)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-01-06 07:33 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
> Eller kvalitet - ja
>
Vi tager den igen: Det er i bund & grund det samme plastic-crap, med andre
farver, så det er helt op til hvad DU lægger i ordet ;).
| |
Ukendt (18-01-2006)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-01-06 07:41 |
|
"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse
> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
> meddelelse
>
>> Eller kvalitet - ja
>>
> Vi tager den igen: Det er i bund & grund det samme plastic-crap, med andre
> farver, så det er helt op til hvad DU lægger i ordet ;).
Og dog, i seneste nr. af motor er en brugtvogns- test af Octavia, hvor den
får max. "stjerner", og skudsmålet "den ser ud til at være samlet bedre end
VW" ;).
| |
Klaus D. Mikkelsen (18-01-2006)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 18-01-06 19:49 |
|
"Jørgen M. Rasmussen" skriver:
>
> Og dog, i seneste nr. af motor er en brugtvogns- test af Octavia, hvor den
> får max. "stjerner", og skudsmålet "den ser ud til at være samlet bedre end
> VW" ;).
Jeps.
Octavia er en fin bil - ingen tvivl.
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død
| |
Klaus D. Mikkelsen (18-01-2006)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 18-01-06 19:48 |
|
"Jørgen M. Rasmussen" skriver:
>
> Vi tager den igen: Det er i bund & grund det samme plastic-crap, med andre
> farver
Nej. Du har tydeligtvis ikke været i de 2 modeller af den årgang lige
efter hinanden.
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død
| |
|
|