Dårlig service eller...?
Fra : Uni Bull

Dato : 16-01-06 17:41

Hej.

Min kollega fik nogle snekæder i julegave - de viste sig desværre at
have en fejl. Kæderne var købt hos Bileksperten.
Noget skuffet bliver han naturligvis da han tager til Bileksperten i
Glostrup for at få et par nye snekæder... Forretningen ville gerne have
byttet kæderne til noget andet eller nogle andre (selvom jeg af hjemme-
siden kan se at de ikke forpligter sig hertil), men nu da kæderne er
defekte vil de ikke påtage sig opgaven.
Forklaringen er, at de enkelte forretninger har forskellige ejere og hvis
han skulle sende kæderne retur til importør (eller hva' ved jeg) så ville
han jo påføre sig selv en udgift... Min kollega blev således henvist til
forretning hvor de blev købt... (hvilket principielt kunne være i den anden
ende af landet...)

Se DET kalder jeg brand-brølme dårlig kundeservice !!

Bileksperten i Glostrup vil gerne drage nytte af den goodwill som der
antagelig er ved at være med i en forretningskæde, men lever ikke op til
den kundeservice, som det samme medlemskab - efter min, min kollegas
og formodentlig også mange andre almindelige menneskers opfattelse -
giver af forpligtigelser...

Der skal ofte kun én dårlig historie til før kunder kigger sig om
efter et andet sted at handle - og dette var historien der afgjorde det for
mit vedkommende...
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Basil

Dato : 16-01-06 18:48

Uni Bull skrev d. 16-01-2006 i meddelelse
<4320kjF1kkeuqU1@individual.net>:
> [...]

> Der skal ofte kun én dårlig historie til før kunder kigger sig om
> efter et andet sted at handle - og dette var historien der afgjorde det for

Sådan er det bare.
Nogen gange forventer vi os for meget af de forskellige butikker, mere
end de kan leve op til.
Når de hedder det samme, forventer vi at de hører sammen under en
paraply, men det er ikke altid sådan det hænger sammen.
Samme historie gælder utroligt mange andre butikker.
Kai