Danske nyhedsgrupper for klassiske biler?
Fra : Jesper Riddermann Ch~

Dato : 15-01-06 20:56

Godaften alle.

Jeg har gennem et stykke tid været på udkig efter en dansk
nyhedsgruppe, som henvender sig til os med interesse for klassiske
biler. Jeg har imidlertid ikke kunnet finde nogen, og det undrer mig
egentligt?

Der er flere fine grupper, hvor hovedvægten er lagt på nye og nyere
biler, men det ville være rart at kunne dele erfaringer med
ligesindede, da problemstillingerne ved livet med en klassisk bil ofte
er helt anderledes end dem man tumler med, når man har med den daglige
brugsbil at gøre.

Jeg kan se på posterne her på gruppen, at den bruges af mange
forskellige kompetente mennesker, og det skulle undre mig meget, hvis
ikke der var en hel del af jer, der havde nogle spændende gamle biler
stående. Er der nogen, som kender til danske nyhedsgrupper vil jeg da
gerne høre om det.

Mit eget projekt er en MGB fra 1966, som for tiden er ved at blive godt
og grundigt restaureret. I kan kigge indenfor på:

http://b-siden.blogspot.com/

Mvh

Jesper R. Christiansen

Fra : Basil

Dato : 15-01-06 21:57

Jesper Riddermann Christiansen skrev d. 15-01-2006 i meddelelse
<mn.7ce77d61302db943.47883@webspeed.dk>:
> [...]

> Mit eget projekt er en MGB fra 1966, som for tiden er ved at blive godt og
> grundigt restaureret. I kan kigge indenfor på:

Jeg tror ikke der er nogen.
Jeg har selv interessen, men hverken tiden, pladsen eller råd.
Jeg tror du skal kigge på www.hms.dk
Det hedder motorsport, men det skal du ikke lade dig skræmme af, det er
stedet du kan komme i kontakt med ligesindede.
God jagt.
Kai