Chrysler voyager
Fra : Søren Bjerring

Dato : 14-01-06 16:31

Hej i gruppen

Jeg overvejer at udskifte min toyota varebil med en Chrysler voyager 3,3 fra
1997. Den har kørt 290000 km.

Er der noget jeg skal være opmærksom på mekanisk

på forhånd tak

Mvh Søren

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-01-06 17:40

Søren Bjerring wrote:
> Hej i gruppen
>
> Jeg overvejer at udskifte min toyota varebil med en Chrysler voyager
> 3,3 fra 1997. Den har kørt 290000 km.
>
> Er der noget jeg skal være opmærksom på mekanisk

Gearkassen er et meget svagt punkt.

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-06 19:20

"Søren Bjerring" <4siaps@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at udskifte min toyota varebil med en Chrysler voyager 3,3
> fra 1997. Den har kørt 290000 km.
>
> Er der noget jeg skal være opmærksom på mekanisk

Så får du ihvertfald en mere luksuspræget bil. Og en *meget* større
værkstedsregning.

Gearkasse og styretøj er vist de svageste punkter. Men jeg ville *aldrig*
købe sådan en, slet ikke med så mange km på klokken. Det bliver en bil der
ofte skal omkring mekanikeren

Mvh Tommy

Fra : Søren Bjerring

Dato : 14-01-06 20:24

> [...]
> købe sådan en, slet ikke med så mange km på klokken. Det bliver en bil der

Tak for de hurtige svar, det lyder ikke så lovende som jeg havde håbet. Er
det personlige erfaringer eller nogle i kender der har haft di´sse problemer
??

Mvh Søren

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-06 22:18

> Tak for de hurtige svar, det lyder ikke så lovende som jeg havde håbet. Er
> det personlige erfaringer eller nogle i kender der har haft di´sse
> problemer

Jeg har en kammerat og en onkel der har voyagere.
De mener begge det er den dyreste bil i drift de nogensinde har haft.
Gearkassen holder fx kun 100-125000 km. Min onkels er skiftet to gange,
indenfor 220000 km og han kører dælme ellers pænt.
Tommy