Autohjælp ?? Billigst bedst hvem ?
Fra : Unlimited

Dato : 14-01-06 16:31

Hejsa..

Skal nok snart bruge noget autohjælp.. Eller det er rart at have abonnement
på noget hvis bilen skulle gå i stykker. Og den efterfølgende skulle
bugseres på værksted..

Falck, dansk autohjælp eller en 3. 4. 5. ??.... Hvem er billigst og bedst ??

/Flemming

Fra : Martin

Dato : 14-01-06 16:59

Hej

Jeg har brugt DAH de sidste par år og er meget tilfreds. De kommer altid
relativt hurtigt - har haft behov for hjælp 3-4 gange sidste år. Dog er det
lokale "vognmænd" der kører rundt omkring i landet, så det er ikke sikkert
at ham der kommer fra Nr. Udby har den nyeste vogn. Var selv ude for det da
en kabel sprang i sommers ligesom min bil var trukket helt op - damn den
accellerede hurtigt baglæns og så var det ned af bakke... Ved ikke om
Falck også udliciterer på den måde.

Prisen er jeg også meget tilfreds med - ligeomkring 500-mand og det er inkl
dækning uden for DK. Hvis man tilmelder sig gennem FDM får man også mulighed
for (gratis?) lånebil.

Mvh Martin

Fra : Gunnar007

Dato : 15-01-06 16:50

"Martin" <@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prisen er jeg også meget tilfreds med - ligeomkring 500-mand og det er
> inkl dækning uden for DK. Hvis man tilmelder sig gennem FDM får man også

Husk at dansk autohjælp ikke hjælper ved fastkørsel i sne !
Det gør falck.

Så jeg valgte selvfølgelig dansk autohjælp, da de er betydeligt billigere..

Hilsen G

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-01-06 17:14

Martin submitted this idea :
> Ved ikke om Falck også udliciterer på den måde.

Falck udliciterer rigtig meget på alle assistanceområder der ikke
kræver blå blink på taget. De har også lokale vognmænd til autohjælp,
lokale glarmestre når din rude bliver smadret i en weekend osv.

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-01-06 17:47

"Unlimited" <-unlimited-@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> bugseres på værksted..
>
> Falck, dansk autohjælp eller en 3. 4. 5. ??.... Hvem er billigst og bedst

synes Dansk autohjælp til 285,- og 100 i selvrisiko hvis man er FDM medlem
er rimeligt billigt. og Dansk autohjælp er vel okay.

Fra : A.Kaup

Dato : 15-01-06 13:44

Har Dansk Auto Hjælp gennem GF-forsikring til 240 kr. med 100 kr.
selvrisiko - kan ikke klage over den pris! Har dog heldigvis aldrig
haft brug for dem!
Mvh. Akaup.

Fra : Thomas J.

Dato : 15-01-06 14:06

Den 15 Jan 2006 04:44:00 -0800 sendte "A.Kaup" <andreaskaup@gmail.com>
følgende røgsignaler:

>Har Dansk Auto Hjælp gennem GF-forsikring til 240 kr. med 100 kr.
>selvrisiko - kan ikke klage over den pris! Har dog heldigvis aldrig
>haft brug for dem!

Jeg giver vist 265 kr. for DA gennem TopDanmark (det de kalder
TopHjælp) men der er ingen selvrisiko.
Jeg får heller aldrig brug for dem....jeg har jo en Hyundai...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-01-06 15:19

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
wrote in message news:c2iks1daaf2mrltkqejof0s26jvr9l617f@4ax.com...
> Jeg giver vist 265 kr. for DA gennem TopDanmark (det de kalder
> TopHjælp) men der er ingen selvrisiko.

okay har også topDanmark, og der har de da kun tilbudt falck abonnement??

Fra : Christopher S

Dato : 16-01-06 14:27

Thomas J. skrev:
> [...]
> TopHjælp) men der er ingen selvrisiko.
> Jeg får heller aldrig brug for dem....jeg har jo en Hyundai...

nej, sådan een holder vel på værksted hele tiden..

Fra : Thomas J.

Dato : 16-01-06 15:20

Den Mon, 16 Jan 2006 14:27:13 +0100 sendte Christopher S
<cstein@softhome.net> følgende røgsignaler:

>nej, sådan een holder vel på værksted hele tiden..

Tværtimod, den fejler aldrig noget, så man begynder efterhånden at
blive lidt paranoid, for" nu må der da snart ske noget".

Fra : Kim Malchau

Dato : 20-01-06 18:48

On Sat, 14 Jan 2006 16:31:07 +0100, "Unlimited"
<-unlimited-@get2net.dk> wrote:

>Hejsa..
>
>Skal nok snart bruge noget autohjælp..

[klip]

>Falck, dansk autohjælp eller en 3. 4. 5. ??.... Hvem er billigst og bedst ??

Kender nogen så Toyota Care? Og kan sammenligne det med andre?

Det fulgte med min Avensis og gælder til den er 8 år gammel. Lyder som
en reel erstatning for Dansk Autohjælp/Falck (og så er det gratis).

Mvh
Kim

--
Øl og drinks: http://godedrikke.dk