Astra & Motorlampen... ! ! !
Fra : Dennis [9440]

Dato : 14-01-06 14:31

Hej i gruppen...

Jeg håber der er nogen der gider bruge lidt tid på at læse dette... ! ! !

Jeg har et problem, og jeg er lidt på bar bund... !

Det drejer sig om en Astra fra `94, 1,6 med 200.000 km på klokken.

Problemet: Motorlampen lyser ved påløb, jeg har skiftet termostat ( bag
tandrem ), bagpotte, og mellemrør... KAT`en fejler intet, hvilket jeg
egentlig havde forventet... !

Jeg erindrer ikke den gjorde det før jeg skiftede termostat, men er osse i
tvivl, da jeg skiftede termostaten lige efter jeg fik bilen. Jeg har haft
den i 3 mdr.

Nogen der har lidt ideer ? jeg modtager med kyshånd...

Dennis

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-01-06 14:34

> Nogen der har lidt ideer ? jeg modtager med kyshånd...

Det nemmeste ville jo nok være at få udlæst fejlkoderne, så kræet kunne få
lov til selv at fortælle hvad den synes der er galt.
Et bud bud kunne være lambdasonden.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Dennis [9440]

Dato : 14-01-06 14:42

Jah... har selv udlæst men den siger intet... ikke andet end søgning start,
og søgning slut....

Dennis

Fra : Dennis [9440]

Dato : 14-01-06 15:00

- Dog skal det siges, at hvis jeg kører i byen, og lampen lyser kan jeg bare
slukke bilen og tænde igen, så er lampen slukket... !!!?

Dennis

Fra : Armand

Dato : 14-01-06 16:39

Dennis [9440] wrote:

> [...]
> tvivl, da jeg skiftede termostaten lige efter jeg fik bilen. Jeg har haft

En løs forbindelse ved den ledning der hører til pågældende
"motor-lampe", således at denved bremsning/påløb svinger ind og får stel
og derved tænder lampen :-/

--
Armand.